فونیکسریمکسبهتام

ترافیک شدید در شهر مهران و کمبود خودرو برای انتقال زائران

عصر خودرو- از صبح امروز چهارشنبه موج بازگشت زائران ایرانی که به مناسبت اربعین حسینی عازم عراق شده بودند، از مرز مهران شدت گرفته و ترافیک بسیار سنگینی در این شهر برقرار است.

ترافیک شدید در شهر مهران و کمبود خودرو برای انتقال زائران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به  گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم  ، از صبح امروز همزمان با فرا رسیدن اربعین سید‌الشهدا(ع) و شدت گرفتن اوج بازگشت زائران حسینی از عراق، ترافیک بسیار سنگینی در شهر مهران برقرار است.

    بر اساس این گزارش، زائران پس از عبور از مرز مهران با خودروهایی که در پایانه مرزی مستقر شده است به صورت رایگان و بعضاً با پرداخت کرایه به داخل شهر منتقل می‌شوند.

    در حال حاضر جمعیت بسیار زیادی در داخل شهر حضور دارند و به دنبال پیدا کردن خودرو برای بازگشت به شهرهایشان هستند.

     از جمله مشکلات زائران، قیمت بالای کرایه‌های حمل و نقل و همچنین ترافیک بسیار شدید خروجی شهر مهران به سمت ایلام است.

    نیروهای انتظامی در سراسر شهر حضور دارند و مشغول برقراری نظم و امنیت و راهنمایی زائران برای خروج از شهر هستند. البته حضور بسیار زیاد زائران و تردد آنها از وسط خیابان‌ها ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است.

    از جمله نکات جالب در شهر مهران، ظروف یک بار مصرف غذاهای نذری و آب‌های آشامیدنی است که در سراسر شهر پراکنده شده و متاسفانه چهره نامناسبی به این شهر داده است به گونه‌ای که نقطه‌ای از شهر وجود ندارد که زباله‌ها و ظروف یک بار مصرف وجود نداشته باشد.

    از دیگر مشکلات زائران پیدا کردن خودرو مناسب با قیمت پایین است که در این میان سودجویان قیمت‌های گزافی را برای انتقال زائران به شهرهایشان پیشنهاد می‌دهند.

    در این میان قیمت‌های مختلفی به زائران ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به هزینه 150 هزار تومانی برای هر مسافر به مقصد تهران و یا قیمت یک میلیون تومانی به مقصد پایتخت اشاره کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط