فونیکسریمکسبهتام

رفع یک گره ترافیکی در شهرری:

دسترسی به جاده های امین آباد و ورامین تغییر می کند

عصر خودرو- مشکلات مردم - شهرداری شهر ری (منطقه ۲۰) اعلام کرده به زودی گره ترافیکی سه راه تقی آباد رفع می شود.

دسترسی به جاده های امین آباد و ورامین تغییر می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، برخی از شهروندان درباره مشکلات ترافیکی به خصوص گره خوردن تردد خودروها در محلات تهران، کامنتهایی را در سرویس مشکلات مردم درج کرده اند.
    شهرداری منطقه 20 تهران اعلام کرده برای دسترسی سهل تر شهروندان و رفع یکی از گره های ترافیکی شهر ری، اقدامات عمرانی خود را شروع کرده است.
    در همین رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اتصال خیابان میثم شمالی به بزرگراه شهید آوینی و تسهیل دسترسی محله علائین خبرداد.
    ابوذر ریاضی گفت: بر اساس درخواست شهروندان و پس از بررسی های کارشناسی، پروژه ترافیکی اتصال خیابان میثم شمالی به بزرگراه شهید آوینی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و عملیات عمرانی این طرح به زودی آغاز می شود.
    ریاضی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دسترسی محله علائین به بزرگراه های شهید آوینی و جاده امین آباد تسهیل می شود،
    توضیح داد: این دسترسی همراه با احداث لاین کندرو در حاشیه بزرگراه شهید آوینی به طول 400 و عرض 6 متر است.
    او به اجرای پروژه پل روگذر سه راه تقی آباد اشاره کرد و ادامه داد: با پیشرفت این پروژه دسترسی مستقیم محله علائین از طریق خیابان شهید مصطفی خمینی به جاده های امین آباد و ورامین قطع می شود که با باز شدن انتهای خیابان میثم دسترسی های جایگزین به راحتی فراهم می شود.
    به گفته ریاضی: سه راه تقی آباد یکی از نقاط پرتردد منطقه 20 است که با اتمام پروژه احداث پل روگذر این گره ترافیکی رفع می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط