فونیکسریمکسبهتام

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (۲۷)

عرضه موتورسیکلت و دوچرخه های برقی برای سلامت جامعه

عصر خودرو: شرکت صنعتی پویا چرخ با برند کراس چرخ تولیدکننده دوچرخه‌های شهری، برقی و موتورسیکلت‌های برقی با نیم قرن سابقه در این حوزه اولین تولیدکننده دوچرخه‌های استاندارد در ایران است.

عرضه موتورسیکلت و دوچرخه های برقی برای سلامت جامعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پویا چرخ همواره جامعه سالم و ارتقا بهبود کیفیت زندگی شهروندان را از اهداف اولیه خود قرار داده و در طول سالها خدمت صادقانه به مشتریان خود، به دنبال ارائه و معرفی محصولاتی است که بتواند در کاهش ترافیک شهری، از بین بردن آلودگی هوا و حمایت از محیط زیست سالم و حفظ و نگهداری آن برای نسل های آتی نقش عمده ای داشته باشد. فرصتی دست داد تا با مدیر گسترش تجارت وبرنامه ریزی شرکت صنعتی پویا چرخ گفت وگویی داشته باشیم. کمال حیدری نژاد مدیر گسترش تجارت و برنامه‌ریزی پویا چرخ در خصوص تنوع محصولات شرکت گفت:محصولات پویا چرخ از سه بخش دوچرخه معمولی،دوچرخه برقی و موتورسیکلت برقی تشکیل شده است.البته بخش عمده محصولات شرکت کراس در حوزه تجهیزات ورزشی است. حیدری نژاد بیان کرد: تولید و واردات تجهیزات ورزشی را از سال 1383 شروع کردیم و از دو سال پیش بخش R&D شرکت روی انتخاب بهترین موتورسیکلت‌هایی برقی که با شرایط آب‌وهوایی ایران همخوانی دارند و تجهیز کردن دوچرخه‌های مجموعه به کیت‌های برقی روز دنیا تا بهره‌وری بالایی داشته باشند. مدیر گسترش تجارت و برنامه‌ریزی پویا چرخ عنوان کرد: در بحث موتورسیکلت‌های برقی سعی کردیم یک فیلد گسترده‌ای از محصولات را با وات‌ها و قدرت‌های مختلف برای شرایط گوناگون پیگیری کنیم برای شهرهای سطح تخت موتورهای با قدرت 1000 وات و برای تهران موتورهای با قدرت 3000 وات به بالا انتخاب شده است. وی با اشاره به توان  شرکت در تولید این محصولات گفت:پویا چرخ با سابقه 50 ساله در بخش تولید،این قدرت و توان را دارد که بتواند این موتورسیکلت‌ها را تا 60درصد بومی‌سازی کند،تا جایی که تکنولوژی اجازه دهد که برای محقق کردن این کار نیاز به حمایت دولت و فراهم کردن بستر زیرساخت مناسب است. البته بعد از فراهم کردن زیرساخت‌ها نیاز است که دولت یارانه‌ای برای مصرف‌کنندگان با توجه به قیمت این موتورسیکلت‌ها در نظر بگیرد تا قدرت خرید در این بخش بالا برود. کمال حیدری نژاد تاکید کرد:برای حفظ سلامت جامعه و داشتن هوای سالم و پاک نیاز به فرهنگ‌سازی در خصوص تولید دوچرخه‌های پدالی و برقی است چون این محصولات هم سلامت فیزیکی افراد را تضمین می‌کند وهم رفت‌وآمد در شهر را تسهیل می‌کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط