فونیکسریمکسبهتام

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (۲۶)

فروش خودروهای کاویان با تسهیلات تا سقف ۷۰درصد قیمت خودرو

عصر خودرو: شرکت کاریزان خودرو که محصولات خود را با برند کاویان به بازار عرضه می‌کند، از جمله تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی در زمینه تولید خودروهای تجاری است و طیف کاملی از محصولات، از کامیونت‌ها تا کشنده‌ها را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در سال جاری برنامه‌های گسترده‌ای را برای به‌روزرسانی محصولات خود تدارک دیده است و بخشی از آن‌ها را در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش گذاشته است.

فروش خودروهای کاویان با تسهیلات تا سقف ۷۰درصد قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در زمینه فعالیت‌های این شرکت با امیر مروی، مدیر روابط عمومی این شرکت به گفتگو نشستیم.
    مروی در زمینه وضعیت بازار خودروهای تجاری گفت:"به‌طورکلی شرایط رکود بر بازار حاکم است. البته ما در این مدت همکاری‌های خوبی با شهرداری داشته‌ایم و خودروهای کاویان را با کاربری حمل زباله و جاروب‌های شهری به پیمانکاران شهرداری تحویل داده‌ایم. تامین مالی این خودروها از سوی خود ما انجام شده و همین مسئله باعث شده خریداران این خودروها استقبال زیادی از آن داشته باشند. در کنار این در حال مذاکره برای یک پروژه آب‌رسانی بزرگ هستیم که قرار است از کمپرسی‌های کاویان برای آن استفاده شود. البته مذاکرات این پروژه در ابتدای راه است و هنوز نهایی نشده."
    وی افزود:"زمانی که در سال‌های گذشته بازار رونق داشت می‌شد پیش‌بینی کرد به دنبال این رونق، بازار وارد دوران رکود شود. ما این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم اما شدت رکود بیش از پیش‌بینی ما و سایر شرکت‌ها بود و به همین دلیل وضعیت عمومی حاکم بر شرکت‌ها مناسب نیست. البته امیدواریم با دیدگاه‌های دولت وضعیت بهتر شود. در این مدت کارهای خوبی برای رفع این مشکل انجام شده و امیدواریم تا بهمن ماه وضعیت بازار بهتر شود. در حال حاضر بازار در حال رسیدن به تعادل قیمت است. در این شرایط خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود و همین موضوع باعث می‌شود دست واسطه‌ها از این بازار کوتاه شود. این اتفاق مثبتی است هرچند شاید مردم انتظار داشته باشند قیمت‌ها کاهش پیدا کند."
    مروی در زمینه پیش‌بینی‌هایی که در زمینه کاهش قیمت محصولات در بازار شنیده می‌شود گفت:"باید در نظر بگیریم در دوران رونق بازار، ما قیمت‌ها را افزایش نداده‌ایم که اکنون بتوانیم قیمت‌ها را کاهش دهیم. کاهش قیمت یک شمشیر دو لبه است چراکه هرچند ممکن است توجه مشتریان را به خرید خودرو جلب کند، اما در مقابل ممکن است اعتبار برند را خدشه‌دار کند. در حال حاضر امکان کاهش قیمت برای تولیدکنندگان وجود ندارد."
    مدیر روابط عمومی کاریزان خودرو در زمینه شرایط فروش خودروهای این شرکت به متقاضیان گفت:"ما هم‌اکنون با شرکت‌های لیزینگ قرارداد داریم اما در کنار آن، عرضه اعتباری خودروها هم از حدود سه سال پیش با منابع شرکت آغاز شده است و به دلیل نرخ‌های پایین‌تر نسبت به لیزینگ ها مورد استقبال قرار گرفته است. از حدود سه سال پیش حدود 1200 پرونده در زمینه فروش اعتباری در شرکت تشکیل ‌شده است و مشتریان ترجیح می‌دهند از شرایط فروش اعتباری ما استفاده کنند چراکه هم نرخ‌های مناسبی دارد و هم به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت پرداخت به‌موقع اقساط، از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شوند."
    وی در زمینه شرایط فروش اعتباری محصولات گفت:"خریداران می‌توانند از 30 تا 70درصد قیمت خودروها را در قالب تسهیلات از شرکت دریافت کنند. به عنوان نمونه نرخ تسهیلات 50درصدی معادل 28درصد است. در مورد تسهیلات تا سقف 60درصد قیمت خودرو نرخ تسهیلات 32درصد و برای تسهیلات 70درصدی این نرخ معادل 34درصد است. امکان بازپرداخت تسهیلات طی یک تا چهار سال برای متقاضیان وجود دارد. بر اساس ارزیابی‌های ما این نرخ‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای پایین‌تر از نرخ‌هایی است که از سوی لیزینگ ها ارائه می‌شود. وام 50درصدی نیاز به معرفی ضامن ندارد و تنها سند خودرو در رهن شرکت قرار می‌گیرد و درصدهای بالاتر با معرفی دو ضامن در اختیار خریدار قرار می‌گیرد."
    مروی در زمینه عرضه محصولات جدید از سوی کاریزان خودرو گفت:"کامیون مدل 219 را با کابین جدید عرضه کرده‌ایم ضمن آنکه برای جایگزین مدل 106 هم برنامه‌هایی داریم که مهم‌ترین تغییر آن به‌روزرسانی قوای محرکه است. به‌علاوه هم‌اکنون مدل 1051 را با دو طول شاسی ‌بلند و کوتاه عرضه می‌کنیم. این خودرو از موتور نیسان دیزل بهره می‌گیرد و تحت لیسانس دانگ فنگ تولید می‌شود. مدل کاروان را هم در نمایشگاه عرضه کرده‌ایم. تغییرات زیادی روی این خودرو داده شده و کاربری کاملا مناسبی به عنوان یک کاروان دارد. ما تریم داخلی آن را به‌طور کامل تغییر داده‌ایم اما این امکان برای خریداران نیز وجود دارد که بر حسب نیاز خود آن را تغییر دهند. کاروان‌های تولیدی ما در سه مدل H1، H2 و H3 با قیمت‌های بین 175 تا 220 میلیون تومان عرضه می‌شود."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو