فونیکسریمکسبهتام

رییس کمیته حمل‌ونقل زمینی اروپا:

ایران حضور در عرصه‌های بین‌المللی حمل ونقل را افزایش دهد

اهمیت احیای جاده ابریشم

عصرخودرو: رییس کمیته حمل‌ونقل زمینی اروپا با اشاره به جایگاه مهم ایران در عرصه حمل‌ونقل بین‌المللی ابراز امیدواری کرد: با لغو تحریم‌ها نقش و حضور ایران در عرصه‌های بین‌المللی حمل‌ونقل جهانی گسترش یابد.

ایران حضور در عرصه‌های بین‌المللی حمل ونقل را افزایش دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جرسی کلوینیسکی در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی ایران اظهار کرد: حمل‌ونقل امروز به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های توسعه و پیشرفت کشورها به حساب می‌آید و این مساله باعث شده در قالب پروژه‌ها و برنامه‌های بین‌المللی همکاری‌های گسترده‌ای بین کشورها شکل بگیرد.

    وی ادامه داد: ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند آسیا با توجه به جایگاهی که در این زمینه دارد می‌تواند بخشی مهم را در این عرصه ایفا کند که البته با توجه به لغو تحریم‌ها در آینده نزدیک می‌توان امیدوار بود جمهوری اسلامی از این پس نیز در این بخش حضور و نقش بیشتری داشته باشد.

    رییس کمیته حمل‌ونقل زمینی اروپا با اشاره به اهمیت کشور لهستان برای افزایش همکاری‌های حمل‌ونقلی خود با ایران تاکید کرد: من در کنار پست اروپایی خود به عنوان یک لهستانی اعلام می‌کنم کشور لهستان نسبت به بالا‌آوردن سطح همکاری‌های خود با ایران علاقه‌ بسیاری دارد و همانطور که ما در گذشته تاریخی با یکدیگر در بخش‌های مختلف کار کرده‌ایم در روزهای پس از تحریم نیز می‌توان روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرد.

    وی با اشاره به اهمیت احیای جاده ابریشم در توسعه روابط تجاری کشور‌های مختلف در منطقه و جهان اظهار کرد: ایران همانطور که در گذشته نقش تاریخی خود را در این حوزه ایفا کرده، از این پس نیز می‌تواند با آغاز به کار دوباره این جاده و البته مسیرهای تجاری جدید در حوزه آسیا و اروپا امکان فعالیت دارند نسبت به بهبود اوضاع تجارت و البته بالابردن بهره‌وری در این عرصه اقدام کنند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو