فونیکسریمکسبهتام

جانشین رییس پلیس راهور پایتخت خبر داد

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری دعای عرفه

عصر خودرو : جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش پلیس برای روان‌سازی ترافیک در اطراف محل‌های برگزاری دعای عرفه خبر داد و گفت که در روز اول مهرماه حجم ترافیک در معابر پایتخت افزایشی ۱۵ درصدی داشته است.

تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری دعای عرفه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در نخستین روز از سال تحصیلی جدید اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که حجم ترافیک در معابر تهران بین 15 تا 20 درصد افزایش داشته باشد که تا حدودی همین پیش‌بینی نیز محقق شده و امروز شاهد افزایش 15 درصدی حجم ترافیک در بزرگراه‌ها و معابر پایتخت بودیم که این حجم در بزرگراه‌ها شدت بیشتری داشت.

    وی با اشاره به قرار گرفتن نخستین روز از سال تحصیلی جدید بین دو تعطیلی دانش‌آموزی، اظهار کرد: البته پیش‌بینی می‌کنیم که در روز شنبه حجم ترافیک کمی بیشتر از امروز باشد اما به هر حال نیروهای ما در آماده باش کامل هستند و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وقوع حوادث رانندگی در اول مهرماه نیز گفت: خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت یا جرح به دست ما نرسیده است.

    وی ساعات پیک ترافیک را بین 6:30 صبح تا 8:30 صبح اعلام کرد و گفت: در این ساعت حجم ترافیک در معابر پایتخت و همین‌طور بزرگراه‌ها بالا بود از این رو توصیه می‌شود که رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کرده و شهروندان نیز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

    آماده‌باش پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه

    عابدی همچنین از آماده باش پلیس در اطراف محل‌ها و اماکن برگزاری دعای پرفیض عرفه خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه ماموران پلیس در اطراف محل‌ها و مراکز برگزاری این دعای پرفیض حضور خواهند داشت و نسبت به تسهیل آمد و شد اقدام خواهند کرد. پیش‌بینی ما این است که حجم ترافیک در اطراف برخی از حسینیه‌ها و مراکز مذهبی در مرکز پایتخت در ساعات برگزاری این دعا سنگین شود.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: در حال حاضر تصمیمی مبنی بر انسداد محور برای برگزاری این دعا گرفته نشده اما در صورتی که نیاز باشد به صورت مقطعی و برای چند دقیقه احتمال انسداد برخی از معابر وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط