فونیکسریمکسبهتام

نبود پارکینگ و کم عرضی خیابانها تردد خودروها در شوش را مشکل کرده است

عصر خودرو : فرماندار شوش مهمترین مشکلات ترافیکی این شهر را نبود پارکینگ ، کم عرضی خیابانها و فروشندگان دوره گرد عنوان کرد و گفت: این موانع و کمبودها تردد در خیابانهای شهر شوش را مشکل کرده است.

نبود پارکینگ و کم عرضی خیابانها تردد خودروها در شوش را مشکل کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رضا نجاتی چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان شوش با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با بیان اینکه افزایش تعداد خودروهای عمومی نیز به مشکلات ترافیکی شهر شوش اضافه شده است خواستار چاره اندیشی برای رفع این مشکلات شد.
    وی احترام به قانون و رعایت مقررات را امری ضروری دانست وافزود:با فرهنگ سازی می توان این مهم را در جامعه نهادینه کرد ضمن اینکه با بازگشایی مدارس باید با اتخاذ تدابیر لازم تردد شهروندان را در سطح شهر شوش ساماندهی کرد.
    فرماندار شوش نصب تابلو و علائم و خط کشی خیابان ها ، نصب چراغ راهنما و ایمن سازی نقاط حادثه همچنین تقویت ناوگان حمل و نقل و کنترل و نظارت بر تاکسی ها و سرویس مدارس را در این راستا ضروری دانست و بر استاندارد سازی سرعت گیرهای نصب شده در سطح شهر تاکید کرد و گفت:سرعت گیرها باید به صورت استاندارد در سطح خیابانها و معابر شهری صورت شوند.
    وی کار کارشناسی و فرهنگ سازی بین شهروندان همراه با تعامل و همدلی را از جمله راهکارهای حل مشکلات ترافیکی این شهرستان دانست و تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان ، جلوگیری از پارک خودروها و موتورسیکلت ها در مکان های پارک ممنوع و فرهنگ سازی نقش مهمی در روان سازی بار ترافیک شهر شوش دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط