فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس

برخورد با سرویس‌های مدارس غیرمجاز

عصر خودرو : جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمادگی ۱۰۰ درصدی و به کارگیری تمام نیروهای صف و ستادی پلیس راهور فاتب برای بازگشایی مدارس خبر داد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد تمهیدات پلیس راهور فاتب برای بازگشایی مدارس، اظهارداشت: پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی 100 درصدی و به کارگیری تمام نیروهای صف و ستادی خود برای بازگشایی مدارس اقدام خواهد کرد.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این رابطه پرداخت و تصریح کرد: تمام مناطق 22 گانه پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین معابر بزرگراهی در رابطه با چینش عوامل راهور برنامه‌ریزی شده‌اند.

    وی گفت: مدارسی که در معابر اصلی وجود دارند نیز شناسایی شده و برای مدارس ابتدایی و راهنمایی نیز عامل پیاده و سواره پلیس راهور در نظر گرفته شده تا در بُعد ترافیکی در شروع مهر ماه وضعیت مطلوبی را شاهد باشیم.

    این مقام ارشد راهور فاتب به تمهیدات پلیس راهور برای رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس پرداخت و بیان داشت: چینش نیروهای پلیس راهور فاتب بگونه‌ای طرح شده تا بتوان بار ورود صبحگاهی را با بار ورود ظهر که متفاوت است مدیریت کرد.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آمادگی 100 درصدی پلیس فاتب از اول تا 10 مهر اشاره و اظهار داشت: همه رده‌های پلیس راهور در این زمینه تعیین تکلیف شده است و انشاءالله آغاز مهرماه را با اشراف کامل، مدیریت خواهیم کرد.

    سرهنگ عابدی در ارتباط با سرویس مدارس گفت: جلسات زیادی با آموزش و پرورش و همچنین سازمان ترافیک برگزار شده تا انشاالله از سرویس‌های مُجازی که طبق ضوابط تعریف شده‌اند برای جابجایی دانش‌آموزان استفاده شود.

    وی به بحث آموزش رانندگان سرویس مدارس پرداخت و افزود: به مدیران توصیه شده که از سرویس‌های مجاز استفاده کنند و در این رابطه نیز بحث آموزش رانندگان سرویس مدارس شروع شده است.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد سرویس‌های مدارس اظهارداشت: استفاده از خودروهای غیر مجاز برای جابجایی دانش‌آموزان، افزایش سرنشین، نشاندن بچه‌های زیر 12 سال در صندلی جلو، نداشتن مدارک لازم از جمله معاینه فنی، بیمه و مدارک لازم و ... از جمله مواردی است که پلیس راهور بنابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

    این مقام ارشد راهور فاتب به تخلفات حادثه‌ساز اشاره و بیان داشت: با توجه به آمادگی تمامی عوامل صف و ستادی، پلیس راهور با کلیه تخلفات حادثه‌ساز و همچنین توقف دوبله و غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

    وی ادامه داد: در بحث پاکسازی‌ معابر با شهرداری تهران هماهنگی شده که بتوان علاوه بر تجهیزات پلیس راهور از جرثقیل‌های سنگین و سبک در بحث پاکسازی معابر استفاده کرد تا بتوان در مواقع لزوم از ترافیک در معابر تهران و به خصوص معابر بزرگراهی جلوگیری کرد.

    سرهنگ عابدی در بحث برخورد پلیس راهور با موتور سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه تردد کنند خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی تهران بزرگ و کلانتری‌ها جلوی مدارس دخترانه را پوشش خواهند داد تا بتوان با این موارد برخورد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو