فونیکسریمکسبهتام

کاهش تخلفات شبانه در بزرگراه‌های پایتخت

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش تخلفات شبانه در بزرگراه‌های تهران خبرداد.

کاهش تخلفات شبانه در بزرگراه‌های پایتخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سیدتیمور حسینی با بیان این مطلب افزود: آمارهای کمی پلیس راهور نشان می دهد که اجرای جریمه‌های سنگین و توقیف خودروهایی که مرتکب تخلفات شبانه و سرعت‌های غیرمجاز در بزرگراه‌های پایتخت می‌شدند، باعث شد تا این تخلف کاهش چشمگیری داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه اجرای طرح گشت‌های شبانه به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس راهور از سال گذشته در تمامی بزرگراه‌های تهران اجرایی شده است، گفت: اجرای این طرح از اردیبهشت امسال تشدید شد که این اقدام باعث شده تا  ارتکاب تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز به صورت پراکنده آنهم فقط در برخی از بزرگراه‌ها از سوی متخلفان دیده شود.

    سردار حسینی با بیان اینکه اکنون دیگر شاهد جولان ارابه‌های گران قیمت مرگ در بزرگراه‌های شهر نیستیم، بیان کرد: این تخلف واقعا باعث سلب آسایش شهروندان شده بود که خوشبختانه مدیریت شد.

    وی در ادامه با بیان اینکه  دور دور کردن خودروهای گران قیمت نیز در معابر و بزرگراه‌های شهر تهران کنترل شده است، یادآور شد: زمانی خیابان‌هایی مانند سعادت آباد، اندرزگو و ... محلی برای دور دور کردن خودروهای گران قیمت شده بود اما توانستیم این مشکل را مدیریت کنیم. خوشحال هستیم  که توانستیم فضای برخی از معابر و خیابان‌های شهر را برای خانواده‌ها ایمن کنیم.

    وی تاکید کرد: اکنون تهران از نظر ارتکاب تخلفات شبانه به وضعیت مطلوبی  رسیده است اما این بدان معنا نیست که میزان این تخلفات به صفر رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط