فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

ایستگاه‌های مترو تبریز با مشکل طراحی و معماری روبه‌رو است

عصر خودرو : رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در زمینه ایستگاه‌های متروی تبریز در عمق سنجی، طراحی معماری و مسائل فنی با مشکلاتی مواجه هستیم که از زیبایی این طرح می‌کاهد.

ایستگاه‌های مترو تبریز با مشکل طراحی و معماری روبه‌رو است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، احمد اسدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک آذربایجان شرقی با انتقاد از اظهار نظرهای غیرکارشناسی در مسائل ترافیکی اظهار داشت: باید از مشاوران قوی و کارکشته در مسائل ترافیکی و طرح های بزرگ شهری بهره جست.

    وی افزود: در زمینه ایستگاه‌های متروی تبریز در عمق سنجی، طراحی معماری  و مسائل فنی با مشکلاتی مواجه هستیم که از زیبایی این طرح می‌کاهد.

    احمد اسدی معاون عمرانی فرماندار تبریز نیز در این نشست  با اشاره به درخواست اهالی خیابان شمس تبریزی برای دو طرفه کردن خیابان شمس تبریزی اظهار داشت: تجمع‌های مردمی در داخل فرمانداری و نیز استانداری در اعتراض به یک طرفه بودن این خیابان صورت می‌گیرد.

    وی افزود: در حال حاضر با توجه به یک طرفه بودن خیابان پارک دوبله و سبله صورت می‌گیرد و در مسیر مقابل نیز خودروها با سرعت سرسام آور حرکت می‌کنند که تاکنون موجب فوت چند نفر در اثر تصادف شده است.

    اسدی خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری نمایشگاه‌های خودرو از خیابان شمس تبریزی موجب مشکلاتی شده  و در حال حاضر نیز همین روند ادامه دارد.

    معاون عمرانی فرماندار تبریز گفت: در ملاقات عمومی فرماندار تبریز با مردم منطقه شمس تبریزی این درخواست مطرح شده و مردم خواستار بازگشت دو طرفه شدن خیابان هستند.

    وی با بیان اینکه کمیته فنی با دو طرفه کردن خیابان شمس تبریزی مخالفت کرده است، افزود: کمیته فنی شرط انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر را اعلام کرده که این مسئله امکانپذیر نیست.

    ناصر میکائیلی ، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه یک طرفه کردن خیابان‌های دو طرفه با هدف کاهش بار ترافیکی و بهبود عبور و مرور صورت گرفته ، اظهار داشت: خیابان شمس تبریزی نیز بر همین اساس یک طرفه شده و اگر قرار باشد دوباره دو طرفه شود، باید ایرادهای قبلی که از آن جمله تجمیع نمایشگاه‌ها بود مرتفع شود.

    وی افزود: در دیگر خیابان‌هایی یک طرفه شده موضوع پارک دوبله دلیلی بر بازگشت بر حالت قبلی نیست و البته پارک دوبله نیز چندان قابل توجه نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو