فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

سمبل رنو در راه ایران

عصرخودرو: دویست و چهل و یکمین شماره از هفته نامه خودروامروز با خبری ویژه از ورود محصول جدید نگین خودرو به بازار ایران به روی دکه خواهد رفت.

سمبل رنو در راه ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، "سمبل رنو در راه ایران" خبر ویژه خودروامروز از ورود سدان اقتصادی رنو به بازار ایران است که همراه با اعلام قیمت این محصول از سوی نگین خودرو در شماره 241 این هفته نامه منتشر شده است.

    علاقمندان به دنبال کردن اخبار بازار خودرو ایران می توانند "زمزمه آزادسازی واردات خودروهای بالای 2500 سی سی" را از میان برگه های این شماره بشنوند و طعم "فلفل ریز و تند آلفاموتور در بازار 100 تا 150 میلیونی ها" را بچشند.

    در ادامه نیز در بازار کلاسیک های آمریکایی قدمی می زنیم تا از میان گزینه های "نوا" و "اسکایلارک" بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنیم . در بازار جهانی نیز در این شماره با GLC Coupe مرسدس بنز به عنوان آینده شاسی بلندهای این کمپانی آشنا خواهیم شد.

    در بخش فنی این هفته در کلاس آشنایی با گیربکس AMT (نیمه اتوماتیک) و نحوه کارکرد آن آشنا می شویم و سری هم به "وینچ" می زنیم و  هر آنچه لازم است درخصوص این آپشن و بازار آن در ایران بدانیم را مطالعه می کنیم.

    و در آخر هم سری به " خودروهایی که در سایه پدرانشان هرگز ندرخشیدند" میزنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط