فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

برلیانس قد کشیده به بازار آمد

عصر خودرو – شنبه ۱۴ مرداد ماه سیصد و پنجاه و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودرو امروز پلاس آینه بغل و موتوراسپرت به روی دکه خواهد رفت.

برلیانس قد کشیده به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جدیدترین پرونده هفته نامه خودرو امروز با بررسی داخلی سازی 80 درصدی برای قرارداد جدید تولید تندر 90 آغاز می شود. رویدادهای این هفته را با "برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد در 30 هزار مترمربع"، "افزایش گارانتی دنا پلاس به 50 هزار کیلومتر" و "تولید خودروهای تجاری به 60 هزار دستگاه می رسد" مرور می کنیم و با "سفیر جدید از دیار چشم بادامی ها" به پیست آزادی می رویم و به آزمایش فنی تیگو 7 می پردازیم.
    در جها خودرو این هفته به سراغ رولزرویس فانتوم 2018، هیوندای i30 جدید و گران قیمت ترین ماستنگ 2018 می رویم و با "کوچک شهری ایده آل" به آزمایش فنی مینی کراس جدید برلیانس می پردازیم و در ادامه پای صحبت های مدیر خدمات پس از فروش داتیس خودرو می نشینیم و اولویت نخست این شرکت که مبحث خدمات پس از فروش است را بررسی می کنیم.
    اتحاد رنو نیسان بزرگترین خودروساز دنیا لقب گرفت دیگر خواندنی صفحات خودرو امروز اسن هفته است.
    در گام بعدی به مراسم رونمایی پرچمدار جدید چری در ایران می رویم و با "شیر یا خط 50 میلیونی" به مقایسه رنو ساندرو و پژو 207i اتوماتیک می پردازیم. در ماشین سنگین این هفته هم غریبه ژرمن ها سر می زنیم و "تشریح عملکرد سیستم های ABS و EBD به زبان ساده" و "معایبی که ممکن است برای فنرهای تخت پیش بیاید" به مسایل فنی هفته می پردازیم.
    ضمیمه خودرو امروز پلاس آینه بغل با "رفتگان پرغرور" کار خود را آغاز می کند و به ملاقات ژیان مهاری 1353 می رود.
    در ادامه با "بزرگداشتی برای یک  صنعت" به بررسی سنت ارج نهادن خودروسازان به تاریخچه خود و نتایج آن می پردازیم و 10 نکته که هنگام خرید خودروهای کلاسیک باید بدانیم را در "10 خان رستم" خواهیم خواند. ملاقات با پیرمرد خوش تیپ سامورایی و مشهورترین خودروهای ایتالیایی که با استانداردهای برندشان فاصله داشتند، دیگر خواندنی های این شماره از آینه بغل هستند.
    در گام بعدی با نگاهی به چهار بازیگر اصلی مسابقات رالی داکار شماره سوم ضمیمه موتور اسپرت را آغاز می کنیم. قلبی برای عاشقان تیونیگ از پیشرانه مشهور 2JZ می گوییم و پرونده دوئل های برتر تاریخ فرمول یک را ورق خواهیم زد.
    نیمه ستارگان مروری خواهد داشت بر نیمه نخست فصل 2017 رقابت های فرمول یک و آشنایی با بازی مدیریت تیم های موتور اسپرت را در صفحات بعدی خواهیم خواند. مطالب ذکر شده و تعدادی دیگر از خواندنی های صنعت خودرو جهان و ایران را از روز شنبه می توانید در صفحات هفته نامه خودرو امروز بخوانید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو