فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور

عصر خودرو: شماره ۲۹۵ هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه خودرو امروز پلاس ویژه آغاز دهمین سال انتشار این هفته نامه از روز شنبه در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روایت این هفته خودرو امروز را با گفت و گوی اختصاصی با مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت در خصوص مذاکرات ایران خودرو و فیات آغاز می کنیم.
    در گام بعدی سری به بازار انواع مواد تمیزکننده و ترمیم رنگ مخصوص خودرو می زنیم و با تازه ترین محصولات و قیمت آن ها آشنا می شویم.
    پرونده ویژه این شماره هم به مهاراجه هندی در ایران می پردازد. بعد از انتشار اخبار ورود تاتاموتورز به ایران خودرو امروزی ها به بررسی محصولات این شرکت پرداخته اند. در ادامه نیز با «دست پر تاتا در بازار در مقابل برترین برندها" به هم خانواده های این محصولات یعنی جگوار و لندرور می پردازیم و  معرفی اجمالی ای از محصولاتشان خواهیم داشت.
    در صفحات بعدی به سراغ نسل جدید کیا اپتیما در ایران می رویم و مقایسه ای بین این خودرو و نسل قبل آن در بازار کشورمان خواهیم داشت.
    "کابین خودرو خود را آکوستیک کنید" در صفحه سیستم صوتی به بررسی تاثیر عایق ها در سیستم صوتی خودرو می پردازد و با لوکس هفته رایج ترین و عامیانه ترین اشتباهات در مورد مدل های مرسدس بنز را مرور می کنیم.
    در ادامه و در صفحه اتومبیلرانی با جوان ترین قهرمان تاریخ فرمول یک آشنا می شویم . بعد از آن بازگشتی در تاریخ خواهیم داشت و سری به دهه نود می زنیم تا با 4 محصول پرطرفدار برند Opel در بازار دهه نود میلادی آشنا شویم.
    طبق روال پیش هم گشت و گذاری در جهان خودرو خواهیم داشت و سرانجام در آینه بغل "تولید ایرانی، نام ایرانی، خودرو مثلا ایرانی" را خواهیم خواند. بعد از آن هم آچار به دست با مزایا و معایب خودرهای دیفرانسیل عقب بیشتر آشنا می شویم.در آخرین صفحه از شماره 295 هفته نامه هم نگاهی خواهیم داشت به عملیات های سنگین و جابجایی های رکورددار در دنیا.
    در کنار آخرین شماره از هفته نامه خودرو امروز، همراهان همیشگی این نشریه ویژه نامه آغاز دهمین سال فعالیت آن را خواهند خواند.
    در این ویژه نامه که با یادداشت ویژه «آغاز بلوغ» آغاز می شود همراه با مخطبان و مسئولان به بررسی عملکرد هفته نامه در سالیان گذشته می پردازیم. ما خودروامروزی ها هم مخاطبان این هفته نامه را با فعالان این نشریه و تجربه ای که در مجموعه خودرو امروز داشته اند آشنا می کند.
    علاوه بر این سری به بازار سدان ها می زنیم تا با گزینه های خرید 80 تا 100 میلیونی این بازار آشنا شویم. اوپلی را هم که با چاشنی کوروت در اختیار علاقمندان این محصولات قرار گرفته در خیابان های استانبول تست می کنیم و پرفروش ترین یانکی ها در ایران را می شناسیم.
    در ادامه هم با مطالبی با عناوین "سیاحتی در بازار بالانشین ها"؛ "تنها افعی ایران پوست انداخت"؛ "قدرت در سایه اصالت"؛ "سربازی از جنگ سرد"و "نابودگر و مجازاتگر" همراه با خودروامروزی ها سالروز تولد این نشریه را جشن می گیریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو