فونیکسریمکسبهتام

کشف خودوری ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران

عصر خودرو- رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف یکدستگاه خودوری بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف خودوری ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز دوشنبه اعلام کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودوری قاچاق در محدوده سعادت آباد شدند.

    وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز اس500 قاچاق در پارکینک برج صدرا واقع در سعادت آباد بلوار حق شناس دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می‌دهند.

    سرهنگ افشاری ادامه داد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند و مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز اس 500 مشکی رنگ در طبقه منفی 2 این محل پارک و پلاک خودروی دیگر بر روی آن نصب است و خودروی مذکور فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

    وی با بیان اینکه خودروی کذکور توقیف و مالک نیز به مقر پلیس منتقل شد، اظهار کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی گردید.

    این مقام پلیسی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره‌های 02166747343 و یا 09999871392 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط