فونیکسریمکسبهتام

با مدل ۲۰۲۴

مرسدس GT۶۳ S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس

عصر خودرو-زمانی که این مدل در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن برابر با ۲.۹ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت بود که همین آمار چنان چشمگیر است تا طرفداران مرسدس جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس درگیر نتایج تست های مدل جدیدش نباشند!

مرسدس GT۶۳ S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵:۰۰
  • 1
  • مرسدس GT63 S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، مرسدس بنز از جی تی63 اس ئی پرفورمنس نسخه 4 درب مدل جدید رونمایی کرد. این سدان آمده تا یکی از بهترین های بازار جهانی در کلاس کوپه باشد.

تغییرات در تزئینات بدنه بر جذابیت های ظاهری این غول آلمانی افزوده اند اما داخل کابین رویداد شاخصی را شاهد نیستیم. طراحان مرسدس یک پدد شارژ بی سیم را برای ردیف عقب در نظر گرفته اند. سانروف الکتریکی نیز از همین قسمت قابل کنترل است.

سیستم صوتی برند حرفه ای برمستر به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود اما قابلیت صدای سه بعدی های اند برمستر آپشن مستلزم پرداخت هزینه اضافه در نظر گرفته شده است.

در قسمت دماغه مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس جزئیات جدیدی را می بینیم که از آ ام گ جی تی کوپه جدید به اینجا راه یافته اند تا همه چیز اسپرت تر و جذاب تر به نظر آید.

زیر درپوش موتور این مرسدس همچنان شاهد حضور تپنده 8 سیلندر 4 لیتری توربودوقلو هستیم که البته با ساختار پلاگین هیبرید قدرتمندتر شده تا 831 اسب بخار خروجی و 1400 نیوتن متر گشتاور را در اختیار مجموعه قرار دهد. همین اعداد نشان می دهد که با چه هیولایی سر و کار داریم که هم ویژگی های یک سدان لوکس را دارد و هم در مواقع لازم یک درنده تمام عیار است!

کنترل قلب هیولا به جعبه دنده اختصاصی آ ام گ اسپیدشیفت ام سی تی 9 سرعته(جی) واگذار شده است. سامانه اختصاصی 4متیک تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

زمانی که این مدل در سال 2021 معرفی شد، شاخص صفر تا 100 کیلومتر آن برابر با 2.9 ثانیه و بیشینه سرعت 315 کیلومتر بر ساعت بود که همین آمار چنان چشمگیر است تا طرفداران مرسدس درگیر نتایج تست های مدل جدیدش نباشند!

در سیستم ترمز از کامپوزیت سرامیک استفاده شده، همچنین فرمان پذیری چرخ عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را نیز باید به امکانات مرسدس - آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس اضافه کنیم.

مرسدس امکان شخصی سازی رنگ و تریم داخل کابین را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است. این تحفه در بازار آلمان برای مشتریان در حالت پایه حدود 208 هزار یورو آب می خورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط