فونیکسریمکسبهتام

وارداتی خاص پارسیان موتور در راه بازار

‎فیات ۵۰۰ وارد سامانه یکپارچه شد

عصر خودرو- ‎‎فیات ۵۰۰ به عنوان نخستین خودرو اروپایی، وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شد.

‎فیات ۵۰۰ وارد سامانه یکپارچه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷:۰۰

    ‎به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» در به‌روزرسانی اخیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نام فیات 500 از شرکت پارسیان موتور نیز به لیست خودروهای وارداتی سامانه اضافه شده است. به این ترتیب انتظار می‌رود فروش فیات 500 به عنوان نخستین خودرو اروپایی، به زودی از طریق سامانه یکپارچه آغاز شود.

    ‎با ورود فیات 500 به سامانه یکپارچه، انتظار می‌رود به زودی و با مشخص شدن مبلغ واریز علی‌الحساب آن، فروش این خودرو نیز آغاز شود. به این ترتیب متقاضیانی که سال گذشته با سپرده کردن 500 میلیون تومان اولویت خرید خودرو وارداتی را دریافت کرده بودند می توانند به زودی این محصول را انتخاب کنند.

    ‎فیات 500 یک خودرو هاچ بک ایتالیایی است که در بازار های اروپا و آمریکا طرفداران بسیار زیادی دارد. این خودرو در بازار های مختلف با موتور های متنوعی ارائه می شود اما برای بازار ایران مشخصات رسمی اعلام شده از سوی شرکت یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی است که به گیربکس اتوماتیک 5 سرعته مجهز شده است و در تیپ موسوم به دولچه‌ویتا به عنوان بالاترین رده تجهیزات وارد بازار می‌شود.
    ‎این خودرو 3.57 متری دیفرانسیل جلو در لیست امکانات رفاهی خود مواردی همچون، مانیتور لمسی با اتصال به 6 بلندگو، سیستم تهویه خودکار و... را دارد و همچنین در لیست سیستم های ایمنی نیز مواردی همچون کروز کنترل، 7 ایربگ شامل ایربگ زانو، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری و ترمز های دیسکی به چشم می خورد.
    ‎از همه این ها گذشته، چیزی که فیات 500 را به یک خودرو محبوب تبدیل می کند مشخصات فنی و امکانات آن نیست بلکه هویت و شخصیت این خودرو به عنوان یک خودرو خاص می تواند آن را به یک گزینه محبوب برای خرید در بازار خودروهای وارداتی تبدیل کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط