فونیکسریمکسبهتام

نکات کاربردی برای خرید لوازم یدکی برلیانس

عصر خودرو- این روزها خرید لوازم یدکی برای کلیه دارندگان خودروهای برلیانس به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. افزایش کالاهای تقلبی در بازار و واردات قطعات با کیفیت پایین از چین، خرید را برای صاحبان این خودرو کمی دشوار کرده است. این وضعیت به خصوص در خرید اینترنتی لوازم و قطعات یدکی خودرو بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

نکات کاربردی برای خرید لوازم یدکی برلیانس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، همچنین با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن تلفن همراه، بسیاری از خریداران خودور پیش از اقدام به خرید اتومبیل از بازار قطعات آن مطلع می‌شوند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا بعد از خرید خودرو با مشکل رو‌به‌‌‌‌رو نشوند.

    به طور خلاصه باید گفت بهترین راه برای خرید لوازم و قطعات یدکی برلیانس‌ مراجعه به فروشگاه های معتبر است که مطمئن هستید کالاهای با کیفیت را همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. در این مقاله، ما قصد داریم چند نکته کلیدی در هنگام خرید قطعات خودرو را با هم بررسی کنیم.

    شناخت از خودروی برلیانس‌ و مدل آن

    همه ما می‌دانیم که برلیانس‌ یک خودروی چینی است و مناسب با استفاده‌‌‌‌های شهری طراحی و تولید شده است. یکی از راهکارهای مناسب در شناخت خودرو مطالعه دفترچه راهنمای آن است. این کار باعث می‌شود شما با عملکرد و کاربرد لوازم یدکی برلیانس آشنا شوید.

    اما مساله‌‌‌ای که می‌‌تواند برای خرید به شما کمک کند مشاوره گرفتن از یک تعمیر کار است. معمولا تعمیرکاران خودرو با توجه مدل خودرو و برند قطعات می‌توانند راهنمای دقیقی در هنگان خرید یک خودرو و خدمات پس فروش آن به شما ارائه دهند.

    آشنایی گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک

    یکی از مهمترین نکات برای خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه اینترنتی این است که بدانید خودروی شما گیربکس دستی دارد یا به صورت اتوماتیک کنترل می شود. شاید تعجب کنید اما این موضوع در خرید اینترنتی قطعات خودرو بسیار موثر است. اگر قطعات خودرو را متناسب با عملکرد وسیله نقلیه خود انتخاب نکنید هم هزینه خود را هدر داده اید، هم قطعه شما بلا استفاده می ماند.

    این یک امر بدیهی است که انواع لوازم یدکی خودرو برای خودروهای اتوماتیک، با خودروهایی که با گیربکس دستی کنترل می شوند متفاوت است. قطعات خودروهای اتوماتیک، از رادیاتور گرفته تا اتصالات قطعات موتور و غیره با سایر خودروهای معمولی بسیار فرق دارد. در این مورد نیز می‌توانید از کارشناس فروش کمک بگیرید.

    شماره شناسایی وسیله نقلیه یا شماره تولید را بدانید

    نکته ای که کمتر مورد توجه صاحبان برلیانس‌ قرار می‌گیرد و بسیار در خرید  لوازم یدکی این خودرو تاثیرگذار است این است که باید شماره شناسایی خودرو یا شماره تولید وسیله نقلیه را بدانید. این شماره به صورت اعداد و ارقام مختلف در یک ردیف معرفی می شود که نشانگر سال تولید، ماه، روز و شماره سفارش است.

    هر کدام از وسایل نقلیه تولید شده در جهان یک شماره شناسایی به‌خصوص دارند که به طور معمول از 17 کاراکتر تشکیل شده است. کاراکترها شامل اعداد و حروف هستند که معمولاً در کنار داشبورد یا روی شیشه جلویی، روی برچسب دیده می شوند.

    در اکثر موارد، شماره شناسایی وسیله نقلیه هم برای ارائه خدمات مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند در خرید لوازم یدکی خودرو موثر باشد. این شماره شناسایی در برخی موارد، روی بدنه تایر‌ ماشین هم یافت می شود.

    عملکرد اتومبیل

    یکی دیگر از نکته‌های اصلی برای خرید لوازم یدکی برلیانس‌ این است که شما بدانید عملکرد تومبیل شما چگونه است.

    زمانی که می‌خواهید برای خودروهای برلیانس، لوازم یدکی باکیفیت بخرید توجه داشته باشید که  این خودروها برای راحتی در سفرهای درون شهری طراحی شده‌اند بنابراین قطعات یدکی آن‌‌ها باید خاص و متفاوت باشد و از مراکز تخصصی مربوط به خودروی برلیانس‌ تهیه شود.

    لوازم یدکی برلیانس، خارجی یا ایرانی

    یکی از مهمترین و بزرگترین چالش های خرید لوازم یدکی برلیانس، انتخاب میان قطعات ایرانی و قطعات خارجی است. اکثر مشتریان ترجیح می دهند لوازم خارجی وارداتی را خریداری کنند، در حالی که محصولات تولید داخل از نظر کیفیت و قیمت، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

    اگر قرار باشد قطعات یدکی برلیانس را که توسط شرکت‌های داخلی تولید شده خریداری کنید، این خرید را از فروشگاه هایی انجام دهید که معتبر هستند و مسئولیت کیفیت آن را برعهده می‌کیرند.

    برای خرید لوازم یدکی برلیانس‌ باید توجه کنید قطعاتی که می‌خرید مناسب خودروی شما بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد. از دیگر دلایل مهم در خرید لوازم برلیانس‌ قیمت مناسب قطعه است. همیشه قبل از خرید لوازم یدکی برلیانس‌ برای اطلاع از قیمت با چندین فروشگاه تماس بگیرید.

    برای خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس، هیچ محدودیتی ندارید. از کوچکترین تا بزرگترین قطعات را می‌توانید با کمی جستجو در خیابان اکباتان یا به صورت اینترنتی خریداری کنید. اجزایی نظیر سیستم خنک کننده رادیاتور، ترموستات، قطعات مصرفی خودرو، لنت‌ ترمز، لوازم داخلی خودرو و غیره، همه از طریق فروشگاه های معتبر در این زمینه قابل تهیه هستند.

    توجه به شکل قطعات برلیانس

    آخرین و مهمترین نکته دیگر که می‌توان در هنگام خرید قطعات برلیانس‌ به آن توجه کرد این است که به عنوان یک راننده باید به شکل، ابعاد و اندازه قطعات مورد نیاز خود توجه کنید. هنگام سفارش لوازم یدکی به صورت حضوری و آنلاین، حتما از ابعاد آن قطعه مطمئن شوید.

    چنانچه در شباهت قطعه انتخاب شده با قطعه ای که در خودروی شما وجود دارد تردید دارید، می توانید موارد را با کارشناس فروش در میان بگذارید. اکثر فروشگاه ها لوازم و قطعات یدکی خودرو، این فرصت را فراهم می کنند که مشتریان بتوانند در مدت یک تا سه روز، قطعه را امتحان کنند. در غیر این صورت می‌توانند آن را به فروشگاه مرجوع نمایند.

    قبل از خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو و قطعات یدکی ماشین، تمام موارد را با کارشناس فروش مطرح کنید و مطمئن شوید که امکان مرجوعیت کالا وجود دارد. در بازار معمولا اگر قطعه‌‌ای به خودروی شما نخورد تمامی فروشگاه آن را تعویض یا مرجوع می‌کندد

    لوازم اصلی را ارزان بخریم

    اصل بودن لوازم یدکی نباید تأثیر چندانی در قیمت آن داشته باشد؛ اما می‌توان گفت که خرید قطعات برلیانس‌ با قیمت مناسب می‌تواند منطقی باشد. گران‌تر بودن اندک قیمت لوازم یدکی اصلی، بحث دور از تصوری نیست. چرا که لوازم اصلی اتومبیل کیفیت ساخت بالاتری داشته و به همان میزان استهلاک کمتری خواهد داشت.

    خرید لوازم یدکی برلیانس‌ آنقدرها هم کار آسان و ساده‌ای نیست چرا که به دلیل مشکلات ارزی، واردات این دسته از کالاها نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده است.

    بازرگانی آقازاده با هدف افزایش کیفیت خدمات و با رویکرد حذف واسطه تمامی لوازم یدکی برلیانس‌ را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کند.

    شرکت بازرگانی آقازاده

    شرکت بازرگانی آقازاده در تلاش است تا با وجود مشکلات موجود، با کیفیت ترین قطعات خودرو را با کمترین سود و بهترین قیمت برای شما مشتریان عزیز در سراسر نقاط ایران ارسال کند. لازم به ذکر است تمامی قطعات موجود، دارای استاندارد هستند و به‌صورت مستقیم به کشور وارد می‌شود. ما همواره برآنیم تا رضایتمندی مشتریان خود را به بهترین نحو جلب نماییم.

    برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بازرگانی آقازاده به آدرس www.brillianceir.com مراجعه فرمایید.

    راه‌های ارتباطی
    برای تماس با بازرگانی آقازاده می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید.
    تلفن: 02133118070
    اینستاگرام: brilliance.aghazadeh@

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط