فونیکسریمکسبهتام

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز

عصر خودرو- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و غیره خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین اجرا خواهد شد.

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ایسنا ، سید علی میرموسوی  ، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز عنوان کرد. در همین راستا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برای برگزاری گشت‌های مشترک و برخورد با نشان‌های تجاری خارجی انجام شده است.

    همچنین به گفته وی جلساتی برای هماهنگی با فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای لوازم خانگی برای رعایت ضوابط فروش اقساطی و پیش فروش کالا برگزار شده است.

    میر موسوی در ادامه از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و غیره خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 15 اسفند ماه تا 24 فروردین اجرا خواهد شد.

    وی در ادامه گفت: طرح مبارزه با پوشاک قاچاق استان تهران از تاریخ 30 دی ماه امسال شروع شد و تا دهم بهمن ماه ادامه داشت. در نتیجه این بازرسی‌ها 25 پرونده به ارزش بیش از 55 میلیارد تومان تشکیل شده است.

    میرموسوی با بیان اینکه در این مدت مبارزه با 125 برند پوشاک قاچاق انجام و تخلفات کشف شده ضمن اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شده، تصریح کرد: طرح پوشاک به صورت مقطعی در بازه یاد شده اجرا شده و در حال حاضر در راستای ابلاغ طرح نوروز، مجددا پوشاک قاچاق نیز جمع آوری خواهد شد و گشت پوشاک قاچاق در راستای طرح نورزو اجرا می‌شود.

    وی همچنین از تشکیل پرونده بیش از480 میلیارد تومانی تخلف روغن موتور در تهران خبر داد و گفت: با تشکیل پرونده عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت انواع روغن موتور به میزان 9 میلیون و 370 هزار لیتر و به ارزش ریالی 485 میلیارد تومان، با متخلفین مطابق قوانین تعزیری برخورد شد.

    همچنین به گفته این مقام مسئول، در ایام اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 1403، پرونده عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت انواع لاستیک (بارز، کویر،دنا) به ارزش بیش از 13 میلیارد تومان تشکیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو