فونیکسریمکسبهتام

نقطه پر ترافیک شب قدر متفاوت امسال

عصر خودرو- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت ۴ نقطه از پر ترافیک‌ترین شب قدر کرونایی را معرفی کرد.

نقطه پر ترافیک شب قدر متفاوت امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، سرهنگ محمد رازقی ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: تجربه ما در سال‌های گذشته نشان داده که الگوی ترافیکی شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان با سایر ایام سال متفاوت است. به طوریکه ترافیک ایجاد شده در طول روز، زودتر جذب می‌شود، زیرا مردم می‌خواهد زودتر از همیشه به منزل برسند و بعد از افطار برای اعمال شب قدر آماده شوند.

    وی افزود: در سال‌های گذشته بعد از افطار، تردد در شهر تهران افزایش یافته و مردم به اماکن مذهبی مانند مساجد، حسینیه‌ها و آستان مقدس امامزادگان مراجعه می‌کردند. همچنین محدوده‌های مشخصی مانند مهدیه تهران، مسجد ارگ، دانشگاه امام صادق (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره) بیشترین میزان تردد را داشتند.

    رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت درباره ترافیک شب قدر امسال گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تصمیمات وزارت بهداشت درباره محدودیت مراکز مذهبی و برگزاری مراسم‌های شب قدر، وضعیت ترافیکی جدیدی را تجریه کردیم.

    وی اظهار کرد: شب گذشته برخی صنوف کمی زودتر تعطیل کرده و ترافیک عصرگاهی، زودتر از همیشه جذب شد. همچنین از ساعت 7 تا 10 شب تردد کاهش یافت.

    سرهنگ رازقی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مراسم احیا، از ساعت 12 بامداد آغاز می‌شد؛ ادامه داد: از ساعت 22، شاهد افزایش تردد در معابر شهری بودیم. همچنین در چهار محدوده  مسجد ارگ، بهشت زهرا (س)، مسجد امام حسن مجتبی (ع) در خیابان آزادی و مهدیه تهران تجمع برای برگزاری مراسم شب قدر ایجاد شده بود.

    این مقام انتظامی افزود: این مراسم از ساعت 12 تا 2 بامداد ادامه داشت؛ اما با توجه به توصیه‌های پزشکی، مراجعات از سال گذشته کمتر بود.

    وی افزود: بیشتر مردم با خودروی شخصی در این محل‌ها حضور پیدا کرده بودند که با مدیریت همکاران ما در پلیس راهور، خودرو‌ها به درستی پارک شدند و خوشبختانه مشکلی در این زمینه ایجاد نشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو