فونیکسریمکسبهتام

وزیرراه خبر داد:

تخصیص بسته‌های حمایتی شرکت‌های حمل و نقلی تا پایان ماه

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی از پرداخت بسته‌های حمایتی به شرکت‌های حمل و نقلی تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: همه شرکت‌های حمل و نقلی در روزهای آینده از ستاد مقابله با کرونا، پیامک دریافت می‌کنند.

تخصیص بسته‌های حمایتی شرکت‌های حمل و نقلی تا پایان ماه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی از پرداخت بسته‌های حمایتی به شرکت‌های حمل و نقلی تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: همه شرکت‌های حمل و نقلی در روزهای آینده از ستاد مقابله با کرونا، پیامک دریافت می‌کنند.

    «محمد اسلامی» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم ورود 56 دستگاه ناوگان ریلی داخلی به شبکه ریلی که پیش از ظهر امروز در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره فاصله گذاری اجتماعی گفت: شرکت‌های حمل و نقلی موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند و شرکت‌های هواپیمایی نیز موظفند با 60 درصد ظرفیت هواپیماهای خود پرواز کنند.

    وی گفت: هر ایرلاینی که از این ظرفیت عبور کند، تخلف کرده و سازمان هواپیمایی کشوری پیگیر موضوع خواهد بود.

    وزیر راه درباره استرداد مبلغ بلیت‌ها و پرداخت وجه مسافران طلبکار، گفت: در ابطال و استرداد بلیت‌ها، اغلب پول مردم پرداخت شده البته برخی از مردم بلیت‌ها را به صورت اینترنتی یا از خارج کشور خریداری کرده بودند یا از آژانس‌هایی که قراردادی نداشتند، خریداری شده بود. اما به هر حال این پول‌ها به مردم برمی‌گردد.

    وزیر راه و شهرسازی افزود: ‌تامین نقدینگی برای ما مهم است که امیدواریم طبق بسته‌ای که با ستاد ملی مبارزه با کرونا، توافق شده است و فهرستی که به ستاد ارائه شده است، پرداخت شود.

    اسلامی تاکید کرد: اگر مسافری بلیتش کنسل یا باطل شده باشد، حکم بلیت اوپن را دارد و مردم نگران نباشند.

    وی درباره بسته حمایتی از شرکت‌های حمل و نقلی، گفت: ابتدا اشخاص و خانوارها در اولویت هستند و سپس شرکت‌ها، طبق اعلام ستاد مربوطه تا پایان اردیبهشت، بسته‌های حمایتی به شرکت‌ها پرداخت می‌شود و در روزهای آینده همه شرکت‌ها از ستاد مبارزه با کرونا، پیامک دریافت می‌کنند و به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات، معرفی می‌شوند.

    وزیر راه درباره ورود و خروج کامیون‌های ایرانی و ترکیه‌ای از مرز های دو کشور ، گفت: با توجه به اینکه هر کشور پروتکل و ضوابطی اعمال کرده است، سخت گیری خاص خود را دارند. اکنون تبادلات مرزی، در بخش ریلی فعال شده است و در بخش جاده‌ای هم تعداد انگشت شمار بارهای تجار ایرانی توسط کامیون‌هایی که یک سر خالی به ترکیه بازمی‌گشتند، انجام شد. همچنین بارهایی در بنادر ترکیه و اروپا داشتیم که با تعامل طرفین این بارها جابجا شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو