فونیکسریمکسبهتام

تا پایان تابستان انجام می شود؛

افزایش دوربین‌های نظارتی در جاده‌های کشور به هفت هزار دستگاه

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب دو هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین نظارتی و تردد شمار در جاده‌های کشور تا پایان تابستان خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس تعداد دوربین‌های نصب شده در جاده‌های سراسر کشور به بیش از ۷ هزار دستگاه می‌رسد.

افزایش دوربین‌های نظارتی در جاده‌های کشور به هفت هزار دستگاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «عبدالهاشم حسن‌نیا» اعلام کرد: هم‌اکنون در جاده‌های کشور حدود 4هزار و 600 دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین‌های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب 700 دستگاه دیگر علاوه بر 2500 دستگاه در دستور کار، تا پایان امسال در جاده های برون شهری کشور خبر داد.

    با اعلام حسن نیا، تعداد تجهیزات جاده ای اعم از دوربین و تردد شمار تا پایان امسال در تمامی جاده های کشور به 7800 دستگاه، خواهد رسید.

    حسن‌نیا خاطرنشان کرد: با نصب بیش از 7000 دوربین و تردد شمار در تمامی جاده های کشور، نظارت دوربین‌های سازمان راهداری تمامی کشور را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

    وی ویژگی‌های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت: قراردادهای خرید دوربین‌ها، تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی 3000 میلیاردتومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در ترددها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می‌کند.

    حسن نیا تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق عنوان کرد و گفت: با سیستمی شدن شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط