فونیکسریمکسبهتام

انتشار تصاویر تبلیغای خودرو سورنتو توسط شرکت کیا

عصر خودرو- شرکت کیا با انتظار تصاویر تبلیغاتی خودرو سونتو، خود را برای عرضه این مدل در نمایشگاه خودرو ژنو آماده می‌کند.

انتشار تصاویر تبلیغای خودرو سورنتو توسط شرکت کیا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در طی منتشر شدن تصاویر واضح توسط عکاسان جاسوس از جدیدترین مدل کیا سورنتو، شرکت کره‌ای کیا تلاش کرد تا با انتشار تصاویر رسمی از این خودروی شاسی‌بلند جلوی آسیب‌های احتمالی از طریق انتشار تصاویر پیشین را بگیرد. دلیل حساسیت انتشار این تصاویر و واکنش سریع کیا آن است که اتومبیل کیا سورنتو توانسته از سال 2002 تا به حال بیش از سه میلیون عدد فروش داشته باشد و به یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های کیا تبدیل شود. همچنین لازم به ذکر است که خودرو در مرحله ورود به نسل چهارم خود قرار دارد.
    تاریج معرفی سورنتو

    تصاویر منتشر شده یک آماده سازی برای معرفی نهایی خودرو در سوم مارس است. شرکت کیا در نظر دارد که خودروی شاسی بلند خود را در نمایشگاه بین‌المللی ژنو به نمایش بگذارد. بر طبق گفته شرکت کیا این خودرو قرار است تا از یک پلتفرم کاملا تازه بهره‌مند شود که فضای بسیار بیشتری را در خودرو‌های شاسی‌بلند فراهم می‌سازد. مسئولین شرکت کیا همچنین اعلام کردند که با هدف افزایش عملکرد خودرو‌های خود، استاندارد‌های خود را بالا می‌برند و در طی این عمل قرار است که یک سیستم پیشرانه هیبریدی را به کار گیرند.

     

    لازم به ذکر است که در گذشته نیز شرکت کیا یک مدل الکترونیکی شده از سورنتو ساخته که یک طرح مفهومی هیبریدی در نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی ژنو سال 2009 بود. آن خودرو دو موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری با 163 اسب بخار را با یک موتور الکترونیکی با چهل اسب بخار را با یک دیگر ترکیب کرده بود. گفتنی است که حالا پس از گذشت بیش از یازده سال انتظار می‌رود از فناوری‌های بسیار قدرتمندتر در ساخت خودروی هیبریدی استفاده شود.

    نسل چهارم اتومبیل کیا سورنتو همچنین قرار است تا از یک سری قابلیت‌های بسیار تازه برخوردار شود که تاکنون بر روی هیچ یک از مدل‌های سورنتو مشاهده نشده است. این قابلیت‌ها شامل امکانات امنیتی تازه و فناوری‌های سیستمی متفاوت می‌شوند. متاسفانه اطلاعات کامل‌تری از سوی کیا منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تا پیش از معرفی رسمی کیا سورنتو در ماه آینده اطلاعات بیشتری از این اتومبیل منتشر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو