فونیکسریمکسبهتام

توضیحات "علیخانی" درباره سهمیه «طرح ترافیک خبرنگاران»

تخلف شهرداری در زمینه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌

عصر خودرو- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تخلف شهرداری در زمینه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ در برخی از خطوط ،گفت: شهردار نباید نامه شورا را به معاونتی که تخلف کرده ارجاع دهد.

تخلف شهرداری در زمینه افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدعلیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه  یکصدوچهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار داشت: شورای شهر حداکثر نرخ کرایه‌های تاکسی را 20 درصد در نظر گرفت ولی متاسفانه خلاف این موضوع برای ما گزارش شده است.

    وی افزود: اعضای شورا در این زمینه تذکر داده‌اند و اگر جوابی شهرداری نداشته باشند سوال از شهردار  انجام می‌گیرد و اگر مجدد پاسخی نبود در چنین مواردی مساله استیضاح مطرح می‌شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: البته سازمان‌های دیگری مانند سازمان بازرسی کشور هم می‌تواند به این موضوعات ورود کند و با تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد البته امیدواریم مساله به چنین موضوعاتی ختم نشود.

    علیخانی گفت: البته شهردار نباید نامه شورا را به معاونتی که تخلف کرده ارجاع دهد و آن را در یک چرخه اداری درگیر سازد چرا که اگر دریافت‌های غیرقانونی انجام گیرد مساله همچون دریافت غیرقانونی ورود شهروندان به محدوده زوج و فرد خواهد شد و نمی‌توانیم پول مردم را پس دهیم.

    وی درمورد طرح ترافیک خبرنگاران گفت: امسال کمیته هفت نفره در این زمینه تشکیل شد تا اگر شکایتی بود از طریق آن رسیدگی شود. البته اعضای شورای شهر در اختصاص سهمیه و اجرای آن دخالتی ندارند.

    علیخانی گفت: سال قبل اعتراضی در مورد سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران بود که به درستی این اعتراضات مورد رسیدگی قرار نگرفت و لیست رسانه‌ها نیز به درستی و دقت اعلام نشد.

    وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به محدودیت طرح‌ها طبیعی است که رضایت‌ها کامل کسب نشود و به طورکلی تصمیم‌گیری در این زمینه به صورت جمع‌بندی است و دبیر کمیته بررسی طرح‌ها معاونت حمل و نقل شهرداری است که هنوز فرصت برای اعتراض نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو