فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آزادراه خرم‌آباد به پل زال سالم است

ایجاد مسیر دسترسی موقت به معمولان تا پایان امروز

عصر خودرو- خادمی از ایجاد مسیر دسترسی موقت به معمولان از طریق مسیر خرم‌آباد به پل زال تا پایان امروز خبر داد.

آزادراه خرم‌آباد به پل زال سالم است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیرالله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه وظیفه شرکت ساخت در  مناطق سیل زده احداث جاده اصلی است که متاسفانه در استان لرستان بر اثر سیل تخریب شده است، گفت: همکاری با سازمان راهداری و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان ایجاد مسیر جدید از طریق آزاد راه خرم آباد به پل زال از وظایف اصلی ما در این استان است.

    وی بیان کرد: در آزادراه خرم‌آباد به پل زال یک جاده روستایی وجود دارد که مسیر را به سمت معمولان باز می‌کند تا شب گذشته ایجاد این مسیر در دست همکاران بود و امروز هم یک اکیپ جدید راهداری برای ساخت این مسیر  اضافه شده تا با سرعت بیشتری  به جاده اصلی برسیم.

    خادمی توضیح داد: متاسفانه طی بازدیدی که از این محدوده انجام دادیم مشخص شد که جاده قدیم به صورت کامل تخریب شده است و  آن محدوده با مشکلات بسیار زیادی مواجه هست.

    مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور ابراز کرد: از آزاد راه به جاده قدیم که به معمولان و پلدختر دسترسی ایجاد می‌کند حدود 10 تا 12 کیلومتر به صورت کامل  جسم جاده هم تخریب شده است.

    وی افزود: طبق قولی که دادیم امیدواریم با همکاری تمامی راهداران و راهسازان این جاده را ترمیم کنیم.  ما طی یکی دو روز گذشته با استفاده از بالگرد  مسیر‌هایی را که می‌شود به یکدیگر را متصل کرد را بازدید کرده‌ایم. امیدواریم با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات جاده ها را ایجاد کنیم.

    خادمی با اشاره به اینکه آزادراه خرم‌آباد به پل زال تنها راه ارتباطی جنوب به شمال کشور است گفت: در برخی مسیر‌های این آزادراه ریزش‌هایی به دلیل بارندگی‌های جدید وجود داشته، اما خوشبختانه این آزادراه هم اکنون تنها راه ارتباطی فعال در این محدوده است و مشکل ترددی در این مسیر وجود ندارد.

    مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور تاکید کرد: برای اتصال به پلدختر سپس به معمولان از طریق این آزادراه، راه دسترسی ایجاد می‌کنیم. ما از طریق آزادراه 40 کیلومتر جاده عرضی ایجاد خواهیم کرد تا  بتوانیم به دو منطقه مسکونی و مرکزی متصل شویم.

    وی اظهار کرد:  با احداث تونل و یا  ایجاد یک مسیر  بالاتر از جاده قدیمی یک جاده جدیدی احداث خواهیم کرد. با استفاده از نیرو‌های متخصص راه‌سازی  این مسیر جدید در منطقه لرستان انجام خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور بیان کرد: 60 کیلومتر از  مسیر تخریب شده شامل 30 کیلومتر مسیر خرم‌آباد به معمولان و 30 کیلومتر  حد فاصل معمولان به سایر مناطق است.

    وی گفت: از امکانات و تجهیزات استان‌های مجاور برای ساخت راه‌های دسترسی به محل های سیل زده استفاده کرده‌ایم.  هم اکنون بیش از 220 دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای رفع انسداد‌ها و ایجاد مسیر موقت مستقر شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو