فونیکسریمکسبهتام

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

عملیات اجرایی قطعه چهارم راه آهن زاهدان - مشهد آغاز شد

عصر خودرو- عملیات ساخت قطعه چهارم راه آهن زاهدان - مشهد (حدفاصل زابل - زاهدان) امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان برخی شهرستانهای استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.

عملیات اجرایی قطعه چهارم راه آهن زاهدان - مشهد آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نق از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای خط آهن جنوب به شمال از چابهار به مشهد شاهد افزایش مبادلات تجاری و جابجایی مسافران خواهیم بود.
    محمد اسلامی اظهار داشت: پروژه راه آهن جنوب به شمال به عنوان بزرگترین محور ریلی کشور هزار و ٣٥۰ کیلومتر طول دارد.
    وی بیان کرد: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار با تدبیر دولت برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این پروژه مکانیزم ارتباط با کشورهای شرقی پاکستان و افغانستان از سه نقطه و اتصال به آسیای میانه از طریق مرز سرخس فراهم خواهد شد.
    وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی، بخش جنوبی این پروژه از چابهار به زاهدان امسال و بخش شمالی آن حدفاصل زاهدان تا زابل در چهار سال به اتمام می رسد.
    به گزارش ایرنا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.
    افتتاح بازارچه‌ محله شیر آباد شهر زاهدان، شروع عملیات قطعه چهارم راه آهن زابل - زاهدان، افتتاح فاز یک خط لوله آب چاه نیمه به رامشار، افتتاح 13کیلومتر جاده ترانزیت محمد آباد - میلک و پل بزرگ سیستان، شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان، خاش به طول 19 کیلومتر از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان است.
    سیستان و بلوچستان با 20شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در جنوب و شمال این استان است.
    9914**3213 **6081

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو