فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ترافیکی بازار در ۲ ماه پایانی سال

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری جلسات هماهنگی در راستای انضباط بخشی به حمل و نقل بار و کالا در دو ماه پایانی سال خبر داد.

تمهیدات ترافیکی بازار در ۲ ماه پایانی سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علی محمد سعادتی  با بیان این که برای انضباط بخشی معابر در منطقه 12 به خصوص در محدوده بازار تهران و خیابان خیام و مولوی جلساتی با نماینده اصناف بازار و پلیس راهور برگزار کردیم، اظهار کرد: در این جلسات سعی شده است که برای ساماندهی بهتر ترافیک و حمل و نقل بار و کالا در دو ماه پایانی سال چاره‌اندیشی شود.

    وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است که در دو ماه پایانی سال ترافیک خیابان مولوی، خیام و اطراف بازار به شدت افزایش می‌یابد، در این باره خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم وانت بارها ساعت 15 الی 16 کالاهای خود را کنار خیابان تخلیه می‌کنند تا در ساعت 17 بتوانند کالاها را به مالکان آنها تحویل دهند و شاهد بی انضباطی‌هایی در حوزه فعالیت موتورسیکلت‌ها هستیم که باید این مساله نیز ساماندهی شود.

    شهردار منطقه 12 با بیان اینکه مدیریت شهر ی به دنبال انضباط بخشی بهتر مدیریت حمل و نقل بار و کاهش ترافیک است گفت: بر همین اساس باید برای موضوعاتی همچون باراندازی وانت بارها و پارک حاشیه‌ای موتورسیکلت‌ها تصمیماتی اتخاذ شود تا شاهد انضباط بیشتری باشیم.

    وی در ادامه افزود: همچنین به دنبال ارائه لوایحی به شورای اسلامی شهر تهران هستیم تا ساخت پارکینگ‌های عمومی در محدوده تاریخی منطقه 12 کاهش یابد که اگر این اتفاق رخ دهد موفق خواهیم شد که وسایط نقلیه شخصی را مدیریت کرده و برنامه‌ریزی های بهتری در این زمینه داشته باشیم.

    سعادتی همچنین از راه‌اندازی شش کیلومتر مسیر اختصاصی دوچرخه در محدوده منطقه 12 خبر داد و گفت‌: 38 کیلومتر دیگر مسیر اختصاصی دوچرخه نیز در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

    وی همچنین از رونمایی مجسمه "قائم مقام فراهانی" خبر داد و گفت‌: هفته آینده در محل شهادت وی از تندیس قائم مقام فراهانی رونمایی می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو