فونیکسریمکسبهتام

وزیر راه:

منطقه یک آزادراه شمال تابستان ۹۸ به بهره برداری می رسد

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران شمال گفت: تمام تلاش پیمانکاران این است که منطقه یک آزادراه تهران شمال تا تابستان سال ۹۸ زیر بار ترافیک برود.

منطقه یک آزادراه شمال تابستان ۹۸ به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی صبح روز پنجشنبه در بازدید از آزاد راه تهران شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم عملیات اجرایی اتمام منطقه یک آزادراه تهران شمال بدون وقفه ادامه پیدا کند تا ما شاهد زیر بار ترافیک رفتن این منطقه تا تابستان سال 98 باشیم.

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پیشرفت 26 درصدی پروژه منطقه دو آزادراه تهران شمال نیز گفت: پیش بینی می شود هزینه تکمیل منطقه 2 و 3 این آزادراه حدود 10 هزار میلیارد تومان باشد و دولت و بنیاد مستضعفان با سهم 50 درصدی هر کدام به دنبال تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل آزاد راه تهران شمال در این مناطق هستند.
    اسلامی با بیان اینکه همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در اتمام عملیات منطقه یک بسیار موثر بوده است گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه یک آزادراه تهران شمال به 94 درصد رسیده است و ساخت این آزادراه از مفاخر مهندسی کشور است.
    وزیر راه و شهرسازی مه یادآور شد: ساخت منطقه 2 و 3 آزادراه تهران شمال چهار یا پنج سال طول خواهد کشید و در صورتی که بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم تکمیل این قطعات نیز به سرعت ادامه خواهد داشت.
    اسلامی یادآور شد: طول منطقه یک آزادراه تهران شمال 32 کیلومتر است اما 60 کیلومتر مسیر تهران تا شهرستانک نسبت به جاده چالوس کاهش می‌یابد و مسیر دو ساعته به 20 دقیقه کاهش پیدا می‌کند و این مسیر در مصرف سوخت و وقت مردم بسیار صرفه خواهد داشت.
    وزیر راه و شهرسازی گفت: هر چه مردم در جاده‌ها در ترافیک بمانند ما خجالت می کشیم. به همین علت به دنبال اتمام این پروژه بزرگ مهندسی کشور هستیم و از زمان دولت تدبیر و امید از سال 93 تا کنون عملیات اجرایی منطقه یک این آزادراه به صورت مستمر ادامه داشته است.
    وزیر راه و شهرسازی همچنین هرگونه تغییر مدیران عامل ایران ایر و سازمان بنادر را تکذیب کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو