فونیکسریمکسبهتام

طرح جامع منظر راه های کشور رونمایی شد

عصر خودرو- طرح جامع منظر راههای کشور در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پنج جلد رونمایی شد.

طرح جامع منظر راه های کشور رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، در این طرح که با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل شرکت بازآفرینی شهری و دانشگاه شهید بهشتی تهران آماده شده، پوشش گیاهی منظر راه و زیباسازی راههای کشور و ضوابط اجرایی آن مشخص شده است.
    همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه یادگیری همراه مسافر نیز رونمایی شد.
    رونمایی از لوکوموتیو مانوری حامل موتور ملی دیزلی ایران که با استفاده از توانمندی های داخلی طراحی و ساخته شده است، از دیگر حاشیه های نمایشگاه حمل و نقل بود؛ معاون ناوگان شرکت راه‌آهن درباره این طرح گفت: این موتور توسط شرکت دیزل سنگین ایران دسا آماده شده است.
    مجتبی تعقدی افزود: قرارداد ساخت این موتور در سال 1388 منعقد شد و نخستین موتور این لوکوموتیو به صورت آزمایشی روی لوکوموتیو مانوری نصب شد.
    وی اظهار داشت: قیمت این موتور در خارج از کشور 300 تا 400 هزار یورو است اما طبق قراردادی که منعقد شده برای خرید هر دستگاه آن بیش از 200 میلیون تومان هزینه خواهد شد.
    همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی، سامانه هوشمند حمل نت بار نیز در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور رونمایی شد.
    مدیرعامل شرکت نت بار در گزارش خود اظهار داشت: این سامانه برای تسهیل حمل و نقل بار در صنعت حمل و نقل کشور طراحی شده است و صاحبان بار و کارخانجات می توانند با مراجعه به این سامانه هوشمند باری که باید به مقصد بفرستند ثبت کنند.
    «محمد میرزایی منش» اظهار داشت: صاحبان کالا و کارخانه ها در این سامانه مشخصات بار و نحوه حمل آن را در اختیار رانندگان قرار می دهند تا راننده با مراجعه به محل دپو کالا آن را برای حمل آماده کند.
    وی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و 500 راننده با کارت هوشمند، عضو این سامانه شده اند، اظهار داشت: سامانه هوشمند نت بار نصب هیچ هزینه ای را برای حمل بار به صاحبان کالا تحمیل نمی‌کند و شرکت های حمل کننده طبق برنامه باید کمیسیون قانونی خود را از رانندگان دریافت کنند.
    وی با اشاره به ظرفیت‌های سیستم فنی سامانه هوشمند نت بار، اظهار داشت: این سامانه با قابلیت های خاصی در 12 فاز طراحی شده و اکنون تنها یک فاز آن اجرا شده است.
    مدیرعامل شرکت نت بار اظهار داشت: در زمان حمل بار، راننده کد خاصی را از این سامانه دریافت می‌کند و با ارائه این کد در مقصد، کالای خود را به صاحبان آن تحویل می دهد.
    به گزارش ایرنا، سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته (Iran Trans Expo 2018) با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و به مدت سه روز در این مکان برپاست.
    هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شده، ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی شرکت های مرتبط با این صنعت، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی و همچنین هیئتهای بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.
    این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ و نقل زمینی (راه‌ آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌ و‌ نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.
    بیش از 200 شرکت فعال و معتبر در حوزه‌ های حمل‌ و‌ نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و‌ نقل در سومین نمایشگاه بین‌ المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته مشارکت دارند.
    برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل با حضور دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از جمله بخش های جانبی این نمایشگاه است.­
    سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته تا 27 آذر از ساعت 10­­تا 18 در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آماده بازدید کارشناسان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو