فونیکسریمکسبهتام

اتاق کنترل بحران در مرکز کنترل ترافیک مشهد فعال می شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در راستای کنترل ترافیک، اتاق کنترل بحران در مرکز کنترل ترافیک شهرداری این شهر طی سه روز پایانی ماه صفر فعال می شود.

اتاق کنترل بحران در مرکز کنترل ترافیک مشهد فعال می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،وحید برکچی عصر شنبه در نشست خبری افزود: این مرکز با هماهنگی تمام دستگاه های خدمات رسان شامل فرمانداری، مدیریت بحران شهرداری، پلیس راهور، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پایانه ها، اورژانس، آتش نشانی، شرکت های آب، برق، گاز و شورای شهر راه اندازی می شود.
    وی اظهار داشت: در راستای مدیریت خروج اتوبوسها از پایانه مسافربری در عصر سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) با هماهنگی پلیس راهور و سازمان پایانه های مسافربری در تمام معابر منتهی به میدان انقلاب محدودیت های ترافیکی برای وسایل نقلیه شخصی اجرا خواهد شد.
    وی گفت: همچنین با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور جهت اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شخصی، از بعداز ظهر سه شنبه 15 آبان تا روز جمعه 18 آبان توقف خودرو در تمام خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع خواهد بود.
    برکچی افزود: طرح ممنوعیت تردد در خیابان های نواب صفوی، طبرسی، آیت الله بهجت، شیرازی، امام رضا (ع)، آخوند خراسانی و خیابان خسروی نیز تا ساعات پایانی مراسم اجرا می شود.
    وی اظهار داشت: در مرکز کنترل ترافیک شهرداری نیز روزهای آخر صفر با افزایش 2 برابری اپراتورها، از طریق دوربین های نظارت تصویری و تقاطع های هوشمند به صورت 24 ساعته بر ترافیک معابر مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی نظارت خواهد شد.
    وی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد زائران در روزهای پایانی صفر گفت: در این راستا در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با استفاده از 350 دستگاه اتوبوس، خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی تقویت می شود و سرویس دهی ویژه نیز به زائران پیاده در مسیرهای نیشابور، فرهاد گرد، رضوی و جاده کلات انجام خواهد شد.
    معاون شهردار مشهد افزود: یکصد دستگاه ون و یکهزار دستگاه تاکسی نیز در محدوده پیرامونی حرم مطهر رضوی طی سه روز آخر صفر به زائران خدمت رسانی خواهد کرد و مبادی ورودی شهر از جمله فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه امام رضا (ع) نیز با یکهزار و 200 دستگاه تاکسی تقویت خواهد شد.
    وی اظهار داشت: همچنین در اقدام خودجوش توسط تاکسیرانان 50 دستگاه ون و 100 دستگاه تاکسی در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) به صورت رایگان به زائران سرویس دهی خواهد کرد.
    پیش بینی می شود در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر بیش از چهار میلیون زائر وارد مشهد شوند.
    پارسال سه و نیم میلیون زائر در این ایام عازم مشهد شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو