فونیکسریمکسبهتام

بارندگی خللی در تردد زائران از مهران ایجاد نکرد

عصر خودرو- مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام گفت: بارندگی دیشب برخلاف بارش قبلی هیچ گونه مشکلی برای زائران و زیرساخت های اربعین ایجاد نکرد.

بارندگی خللی در تردد زائران از مهران ایجاد نکرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سعید کریمیان  اظهار داشت: با توجه به اینکه باران و‌ وزش باد از شدت زیادی نسبت به سامانه قبلی برخوردار نبود و تمام تمهیدات و استحکامات لازم برای زیرساخت های اربعین از قبل در نظر گرفته شده بود، زائران نیازی به اسکان اضطراری پیدا نکردند.
    وی با بیان اینکه ریزش های جوی باعث تلطیف هوای استان ایلام به ویژه شهر مهران شده، افزود: هرچند دیشب ستاد شورای بحران استان در محل فرمانداری مهران تشکیل و با سایر فرمانداری های استان نیز مکاتبه شد اما با وجود بارش باران دیشب و امروز تردد از مرز مهران همچنان ادامه دارد و نیازی به جلوگیری از تردد خودروها نبود.
    کریمیان در مورد خودروهایی که در گل گیر کرده اند نیز گفت: زیرساخت های عمرانی کف پارکینگ بزرگ اربعین در دو طرف جاده منتهی به مهران از قبل آماده و ایجاد شد و توقف خودروهای شخصی در این پارکینگ بزرگ هیچ مشکلی را برای وسائط نقلیه ایجاد نمی کند و همچنان گنجایش پذیرش ماشین دارد.
    وی توضیح داد: ماشین هایی که در گل گیر کرده اند متعلق به رانندگانی است که به هر علتی خودرو خود را در پارکینگ بزرگ اربعین پارک نکرده اند و از زمین های خاکی یا پارکینگ های خصوصی غیراستانداردی که بیشتر زمین های خاکی ساکنان بومی منطقه است، برای پارک ماشین خود استفاده می کنند.
    وی به رانندگان توصیه کرد: برای پارک ماشین خود از پارکینگ بزرگ اربعین واقع در ورودی مهران استفاده کنند که هم از امنیت کافی، زیرساخت های مطلوب و مکان مشخص برای پارک خودروی زائران برخوردار است و با وجود حجم بسیار گسترده تردد از پایانه مرزی مهران هنوز هم ظرفیت این پارکینگ به طور کامل تکمیل نشده است.
    به گزارش ایرنا، اواسط هفته جاری بارش باران های سیلابی در سطح استان ایلام باعث بروز مشکلات و خسارت های جانی و مالی برای استان و زائران شد.
    به طوری که مسئولان ستاد اربعین با توجه به ایجاد خرابی هایی در زیرساخت های موقت اربعین همچون محل اسکان و موکب ها مجبور شدند زائران را در اماکن عمومی چون مساجد، مدارس و وزرشگاه ها اسکان اضطراری دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو