فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ (۲۷)

مدیرعامل نماینده رسمی اتومکانیکا در ایران خبر داد : حضور پرامید ایرانیان در اتومکانیکای فرانکفورت

عصر خودرو- بیست و پنجمین نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت در حوزه قطعات، خدمات پس از فروش و تکنولوژی های نوین خودرو از ۲۰ الی ۲۴ شهریور در شهر فرانکفورت برگزار شد.

مدیرعامل نماینده رسمی اتومکانیکا در ایران خبر داد : حضور پرامید ایرانیان در اتومکانیکای فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بیست و پنجمین دوره این رویداد معتبر با حضور بیش از 5000 غرفه گذر از 76 کشور جهان به عنوان بزرگ ترین گردهمایی و نمایشگاه B2B در حوزه قطعات و خدمات پس از فروش در جهان برگزار شد. نخستین دوره اتومکانیکا در سال 1971 در شهر فرانکفورت آلمان آغاز به کار کرد و امروز این نمایشگاه از سوی مسه فرانکفورت سالانه در 17 نمایشگاه در 16 کشور جهان برگزار می شود و شرکت دروازه تجارت فراسو به عنوان نمایند رسمی مسه فرانکفورت در ایران، آذربایجان و عراق بانی حضور شرکت های مرتبط بسیاری از ایران در این رویداد معتبر است.
    بیست و پنجمین اتومکانیکا فرانکفورت امسال میزبان 8 غرفه ایرانی بود که با توجه به افزایش نرخ ارز و تحریم ها به دنبال گسترش فعالیت ها در بازارهای جهانی و گسترش صادرات بودند. هرمز مهبد؛ مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو و نماینده انحصاری اتومکانیکا در ایران ضمن اعلام این آمار در حاشیه اتومکانیکای فرانکفورت در گفت و گو با خبرنگار عصرخودرو این رویداد را بستری مناسب برای شناساندن توانایی های صنعت قطعه سازی و خدمات پس از فروش ایران به صنایع مرتبط در جهان عنوان کرد و افزود: امسال در فرانکفورت شاهد برگزاری معتبرترین وبزرگ ترین نمایگشاه اتومکانیکای تاریخ در جهان هستیم و شرکت‌ها و بازدیدکنندگان ایرانی نیز با وجود افزایش بی سابقه نرخ ارز و مشکلات فراوان در زمینه نقل و انتقال پول همچنان با امید به گسترش فعالیت ها در بازارهای جهانی و افزایش صادرات در این نمایشگاه حضور دارند. وی همچنین با اشاره به ثبت آمار نسبتا قابل توجه بازدیدکنندگان ایرانی از این نمایشگاه گفت: مطمئنا مشکلات نرخ ارز و شرایط سیاسی موجود عامل تاثیر گذاری در کاهش تعداد غرفه گذاران و بازدیدکنندگان ایرانی از این نمایشگاه بوده است اما استمرار حضور شرکت ها و بازدیدکنندگان از ایران در این دوره اتومکانیکا نشان‌دهنده تلاش برای افزایش درآمد کشور در حوزه قطعات خودرو با توجه به نیروی ارزان کار در ایران و نرخ پایین انرژی در کشور است. وی در پاسخ به سوالی در زمینه عملکرد شرکت های ایرانی در این دوره از نمایگشاه اتومکانیکا گفت: بسیاری از شرکت‌کنندگان ایرانی طی چندین دوره حضور در نمایشگاه های اتومکانیکا در دوبی، فرانکفورت، استانبول ، مسکو و ... تا کنون موفق به دستیابی به بازارهای صادراتی متعددی شده اند و در این دوره نیز گزارش هایی از روند مثبت مذاکرات شرکت های ایرانی با کشور های مختلف به گوش می رسد که هر چند مشکلات نقل و انتقال پول در کیفیت این قرارداد ها موثر بوده اما قیمت رقابتی و پیشنهاد های شرکت های ایرانی در این زمینه موجب زنده ماندن حضور قطعه سازان ایرانی حاضر در این نمایشگاه در بازارهای جهانی شده است و برخی از این قطعه سازان نیز در این نمایشگاه مشتریان خود در سطح جهان را ملاقات کردند و در زمینه استمرار فعالیت هایشان با طرف های خارجی به گفت و گو پرداخته اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط