فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکورت ۲۰۱۸ (۹)

مدیرعامل سومیتا : در اتومکانیکا فرانکفورت می توانیم به اهداف صادراتی دست پیدا کنیم

عصر خودرو- سومیتا برندی است که طی ۳۵ سال گذشته به تولید کابل های کنترل خودرو مشغول بوده و ۳ سال است که وارد حوزه تولید انواع فیلتر خودرو نیز شده است. این شرکت یکی از ایرانیان حاضر در بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش جهان در فرانکفورت آلمان است که با اهداف بزرگ برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است.

مدیرعامل سومیتا : در اتومکانیکا فرانکفورت می توانیم به اهداف صادراتی دست پیدا کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد طالبیان، مدیرعامل شرکت سومیتا هدف از حضور در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت 2018 را یافتن بازارهای هدف بیش تر برای صادرات عنوان کرد و افزود : تصور می کنم در این نمایشگاه می توانیم به خواسته هایمان برای بازارهای صادراتی دست پیدا کنیم.
    مدیرعامل سومیتا در تشریح محصولات این شرکت گفت : ما یک خط کابل های کنترل خودرو داریم و یک خط دیگر نیز به تولید فیلترها اختصاص پیدا کرده است. به گفته او این شرکت هم اکنون در داخل کشور مشغول همکاری با خودروسازان است و با حضور در اتومکانیکا به دنبال توسعه فعالیت ها در بازار های صادراتی است. طالبیان ضمن اشاره به مشکلات فراوان در زمینه تولید محصولات در ایران گفت : ما برای تولید در ایران مشکلات زیادی در تامین مواد اولیه داریم که هیچ یک از تولیدکنندگان حاضر در اتومکانیکا با آن مواجه نیستند. وی همچنین مشکل بانکی و عدم امکان نقل و انتقال پول را مشکل دیگر در مسیر صادرات عنوان کرد و افزود : برای حل این مشکل مجبوریم به دنبال شرکت های بومی در هر کشور باشیم که یا به ما در انتقال پول کمک کنند و یا در ازای آن پول برای ما مواد اولیه برای تولید محصولات بفرستند که البته این موضوع به صورت موازی می تواند ما را با مشکلات زیادی مواجه کند و سخت باشد.
    طالبیان در زمینه حضور در نمایشگاه های جهانی گفت : ما برای نخستین بار است که در نمایشگاه اتومکانیکا شرکت کرده ایم اما پیش تر در نمایشگاه های مرتبط در کنیا، عمان و آذربایجان حضور داشته ایم که حاصل آن صادرات به آذربایجان، کنیا و یک مشتری در روسیه بوده است.
    به عقیده مدیرعامل سومیتا در صورت رفع مشکلات جابجایی ارز به دلیل هزینه پایین انرژی و نیروی کار در ایران کشورمان می تواند به جایگاه خوبی در صادرات دست پیدا کند اما با این حال خریداران بین المللی به دلایل بسیار رغبتی برای خرید از ما حتی با قیمت های بسیار رقابتی را ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط