فونیکسریمکسبهتام

غیبت شرکت های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه دیجیتال خدمات جانبی صنعت خودرو جهان

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت که بزرگترین رویداد حوزه خدمات پس از فروش و قطعات خودرو در جهان به حساب می آید به دلیل پاندمی کرونا سال گذشته میلادی برگزار نشد و امسال تیم برگزاری این نمایشگاه نسخه دیجیتال پلاس آن را به صورت هیبریدی با غرفه گذاران واقعی در محیط نمایشگاه و امکان بازدید دیجیتالی از روز سه شنبه ۲۳شهریورماه آغاز کردند و این نمایشگاه تا پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

غیبت شرکت های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه دیجیتال خدمات جانبی صنعت خودرو جهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت با سابقه برگزاری از سال 1971 تا کنون در سراسر جهان یکی از مهمترین بستر های حضور شرکت های فعال در صنایع جانبی صنعت خودرو به شمار می آید که به گفته هرمز مهبد؛ مدیرعامل هلدینگ دروازه تجارت فراسو و نماینده انحصاری اتومکانیکا در ایران ، شرکت های قطعه ساز ایرانی از سال 1976 سابقه حضور در این نمایشگاه را دارند.

    مدیر عامل نماینده رسمی اتومکانیکای فرانکفورت در ایران هفته گذشته در گفت و گو با «عصرخودرو» از عدم حضور شرکت های ایرانی در این رویداد مهم نمایشگاهی خبر داد. مهبد مهمترین دلیل عدم حضور شرکت های ایرانی را عدم پذیرش نمایشگاه دیجیتال به عنوان یک بستر پویا و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود : از نظر اکثر شرکت های ایرانی، سرمایه گذاری در یک رویداد دیجیتال، وقت تلف کردن است در حالی که رویداد های دیجیتال، آینده نزدیک هستند بنابراین در همین جا از تمامی شرکت های ایرانی درخواست داریم که به رویداد های دیجیتال به عنوان سرمایه گذاری در آینده نگاه کنند چرا که وضعیت این پاندمی دیر یا زود تمام می شود اما چیزی که رویداد های دیجیتال به ما یاد داد این است که می توانیم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم در حالی که هزینه ها را پایین می آوریم. این رویداد ها مثل شبکه های اجتماعی هستند و کسی فکر نمی کرد بتوانند جای نشریات سنتی را بگیرند و بعد از مدتی نگاه ها به آن عوض شد. وقتی در یک رویداد دیجیتال شرکت می کنیم در هزینه های سفر، اعزام پرسنل شرکت، ارسال کالا، چاپ کاتالوگ و ... صرفه جویی می شود در حالی که مجدد در ویترین اتومکانیکا قرار می گیریم. از نظر من کسانی که در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند برندگان این صنعت در سراسر دنیا هستند.

    نمایشگاه اتومکانیکا دیجیتال پلاس، نخستین رویداد هیبریدی با غرفه گذاران واقعی و بازدیدکنندگان دیجیتال و حضوری در حوزه خودرو است که امکان بازدید آنلاین، پخش زنده نمایشگاه، ارتباط مستقیم با شرکت ها و بسیاری جزئیات دیگر را فراهم می کند و حتی بازدیدکنندگان از طریق پنل بازدید آنلاین می توانند تمرکز بیشتری روی رویداد ها این نمایشگاه داشته باشند و در کارگاه ها و کنفرانس های جانبی آن شرکت کنند.

    اتومکانیکا همچنین هر ساله در سراسر دنیا و کشور های مختلف در کنار فرانکفورت برگزار می شود که مهمترین نمایشگاه ها برای قطعه سازان و فعالان صنایع جانبی صنعت خودرو ایران در کنار نمایشگاه فرانکفورت معمولا ترکیه، دوبی ،روسیه و چین است.

    متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دفتر مسه فرانکفورت در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88062338  (خانم ابوالقاسم) در تماس باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو