فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکورت ۲۰۱۸ (۷)

مدیرعامل کابل وران : به دنبال بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین هستیم

عصر خودرو- محسن اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت کابل وران که یکی از شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۱۸ بود در گفت و گو با خبرنگار «عصرخودرو» از برنامه این شرکت برای جذب مشتریان آفریقایی و آمریکای جنوبی برای بازارهای صادراتی تولیدی این شرکت خبر داد.

مدیرعامل کابل وران : به دنبال بازارهای صادراتی آفریقا و آمریکای لاتین هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اسماعیل زاده در ادامه گفت : هدف ما از حضور با برند کابل وران در این نمایشگاه فروش قطعات در جهان و گسترش صادرات است. به گفته اسماعیل زاده اصلی ترین محصولات کابل وران شامل قطعات ماشین های سنگین و کشاورزی ، جلوآمپرها و پنل انواع خودرو است.
    مدیرعامل کابل وران اتومکانیکا فرانکفورت 2018 را رویدادی معتبر در جهان عنوان کرد و افزود : امسال بیش از 5000 غرفه گذار از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور دارند و همین موضوع آن را به بازار بزرگ جهانی بدل کرده است اما در این بین ما بیش تر به دنبال گسترش فعالیت هایمان در بازار های آفریقایی و آمریکای لاتین هستیم.
    وی همچنین در تشریح سابقه صادرات کابل وران گفت : ما در سال های 95 و 96 صادرات خوبی را در حدود یک میلیون دلار برای مقاصد ترکیه و آفریقای جنوبی تجربه کرده ایم.
    همچنین لازم به ذکر الست که شرکت کابل وران در ایران با شرکت های بزرگی همچون تراکتورسازی، سازه گستر و ساپکو مشغول همکاری و تامین قطعات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط