فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکورت ۲۰۱۸ (۸)

مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی ۸ دوره حضور در اتومکانیکا به ۳۵ بازار صادراتی دست یافته ایم

عصر خودرو- شرکت کوشش رادیاتور با سابقه ۸۰ ساله در صنعت رادیاتور انواع خودرو یکی از موفق ترین صادرکنندگان ایرانی به بیش از ۳۵ کشور جهان است.

مدیرعامل کوشش رادیاتور : طی ۸ دوره حضور در اتومکانیکا به ۳۵ بازار صادراتی دست یافته ایم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت مدت زیادی است که از طریق نمایشگاه های اتومکانیکا موفق به جذب مشتریان تازه ای شده است و همچنان به حضورش در این نمایشگاه ها ادامه می دهد. در حاشیه 25اُمین اتومکانیکا فرانکفورت گفت و گویی با مهدی پونکی مدیرعامل این شرکت داشته ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.
    ما تا کنون در 8 دوره نمایشگاه اتومکانیکا شرکت کرده ایم. پونکی ضمن اعلام این موضوع گفت : ما صادراتمان را مدیون حضورمان در این رویداد معتبر و بین المللی هستیم و هم اکنون رادیاتورهای تولیدی ما به بیش از 35 کشور جهان صادر می شود. وی افزود : دلیل حضور ما در نمایشگاه اتومکانیکا تنها دستیابی به بازارهای صادراتی نیست بلکه در تلاشیم تا برای ایران افتخار بیافرینیم.
    پونکی در ادامه ضمن اعلام این موضوع که تنها 8 شرکت ایرانی در اتومکانیکا فرانکفورت به عنوان بزرگترین گردهمایی صنایع وابسته خودرو در جهان حاضر شده اند، قیاس این آمار با صد ها قطعه ساز ترک که با حمایت دولتشان به اتومکانیکا فرانکفورت آمده اند را دلیل خوبی برای نشان دادن ضعف در حمایت دولتی از صنعت قطعه سازی و تولیدکنندگان ایرانی دانست. وی در ادامه گفت : ما توقع داریم در کشورمان رییس جمهور و مدیران ارشد نیز از تلیدکنندگان برای صادرات حمایت کنند اما در حال حاضر طی 8 دوره ای که شرکت کرده ایم توانسته ایم بازارهای خوبی را به دست بیاوریم و بعضا شرایطی برایمان در داخل کشور پیش می آید که نه تنها از ما حمایتی نمی شود بلکه چوب هم لای چرخمان می گذارند.
    مدیرعامل کوشش رادیاتور ضمن اشاره به وعده های دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گفت : ما نه پول می خواهیم و نه ارز بلکه حمایت و کمک می خواهیم تا بتوانیم صادرتمان را گسترش دهیم.
    وی همچنین در پایان ضمن اشاره به 80 ساله شدن کوشش رادیاتور گفت : این فعالیت را پدرم آغاز کرد و هم اکنون پسرم به عنوان نسل سوم کوشش رادیاتور را مدیریت می کند. ما در طی این سال ها تلاش کرده ایم همواره کیفیت بالا، قیمت مناسب و تحویل به موقع محصولات را در برنامه داشته باشیم و همین موضوع موجب موفقیت ما در ایران و جهان شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو