فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

مگان دریک قدمی ۵۰ میلیونی شدن !

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی قیمت مگان در آستانه ۵۰ میلیون تومان قرار گرفت. حتی افزایش قیمت باور نکردنی پژو ۲۰۷ هم نتوانست از خبرسازی « مگان ۵۰ میلیونی » کم کند.

مگان دریک قدمی ۵۰ میلیونی شدن !
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مگان که تا سال گذشته 35 میلیون تومان قیمت داشت اکنون در آستانه خلق رکوردی عجیب و رسیدن به قیمت 50 میلیون تومان قرار دارد. در همین رابطه کارشناسان خودرو دلیل صعود قیمت مگان را اینگونه بیان می کنند: « اختصاص چند صد دستگاه به ناوگان حمل و نقل جهت تشریفات شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهد در تهران و عدم توزیع آن در بازار دلیل صعود اصلی قیمت مگان است.» بر این اساس کارشناسان بازار خودرو اعتقاد دارند 400 خودروی مگانی که جهت تشریفات شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهد در تهران به کار گرفته شد اگر به بازار تزریق می شد، قیمت این خودرو در آستانه 50 میلیون تومان قرار نمی گرفت.
    گفتنی است در حال حاضر قیمت مگان اتومات به 49 میلیون تومان رسیده است و اصلا دور از ذهن نیست که خبر « مگان 50 میلیون تومانی » طی روز های آینده انتشار پیدا کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/20489

    مدیرعامل جدید پارس خودرو منصوب شد
    شش سال پیش در چنین روزی روح الله صمدی مله که چندی پیش به عنوان قائم مقام گروه سایپا منصوب شده بود، بر مسند مدیرعاملی شرکت پارس خودرو نشست. پس از رفتن نعمت الله پوستین دوز از سایپا در اوایل شهریور امسال و جانشین شدن سعید مدنی از شرکت پارس خودرو به جای وی، گمانه زنی های زیادی درخصوص نامزدهای مدیرعاملی پارس خودرو مطرح و از چند گزینه نیز به این منظور نام برده شد، اما گزارش های رسیده حاکی از آن است که صمدی مله عضو هیات مدیره سایپا که به تازگی از سوی مدنی به سمت قائم مقامی این گروه خودروسازی منصوب شده بود، از سوی او برای مدیرعاملی پارس خودرو نیز انتخاب شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/20496

    اصلاح بخشنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از افت بیشتر تولید خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران خواستار اصلاح بخشنامه بانک مرکزی در زمینه پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو برای جلوگیری از افت بیشتر تولید این محصول شد. فرهاد به نیا اظهار کرد: با وجود آنکه شورای پول و اعتبار پرداخت هزار میلیارد از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات صنعت خودرو را پذیرفته، اما بانک مرکزی با بخشنامه جدید خود زمینه پرداخت این تسهیلات را از بین برده است.
    وی با بیان اینکه شرط بانک مرکزی برای بازپرداخت شش ماهه این تسهیلات با شرایط فعلی محیط کسب و کار تناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: در شرایط طبیعی نیز مدت زمان بازپرداخت تسهیلات صنعت خودرو دو تا سه سال است و مشخص نیست بانک مرکزی با چه توجیهی مدت زمان شش ماه را برای بازپرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی مشخص کرده است.
    عضو سابق هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران ادامه داد: این تسهیلات در صورت پرداخت صرف تصفیه بخشی از مطالبات قطعه سازان خواهد شد و پس از آن قطعه سازان نسبت به خرید مواد اولیه و تولید قطعه اقدام و آن را تحویل خودروساز خواهند داد و خودروساز نیز از این قطعات برای تولید خودرو و فروش آن به مصرف کنندگان استفاده می کند که البته طی شدن این روند به حداقل یک سال زمان نیاز دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/20477

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو