فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی

لغو پروانه‌ فعالیت ۸۱ شرکت‌ حمل‌‌ونقلی متخلف

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با تقویت و فعال‌سازی بیش از پیش سامانه‌های رسیدگی به مطالبات رانندگان، بیش از ۱۴ هزار شکایت از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا دریافت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب گفت: از خردادماه امسال و در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات رانندگان بیش از 14 هزار شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال شده، دریافت شده است که برای رسیدگی و حصول نتیجه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع می‌شود.

    وی افزود: ثبت این حجم از شکایات در مدت زمان کوتاه حاکی از این موضوع است که رانندگان و فعالان این صنف، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به عنوان مرجعی برای حل مشکلات خود می‌شناسند و به آن اعتماد دارند.

    رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از مدیران زیرمجموعه خود خواست با تمام توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در ادارات کل راهداری و حملونقل جاده‌ای در جهت احقاق حقوق رانندگان تلاشگر حوزه حملونقل جاده‌ای کالا تلاش کنند و بدین منظور نظارت لازم بر عملکرد واحدهای مختلف داشته باشند و هیچ‌گونه مماشاتی در این خصوص قابل پذیرش نخواهد بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کمیسیون ویژه ماده 12 در محل پایانه‌های بار تشکیل می‌شود و رأی صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مدت پرونده 502 شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی شده که منجر به 81 مورد لغو پروانه فعالیت، 277 مورد جریمه نقدی، 88 مورد تذکر و 56 مورد برائت شده است.

    وی افزود: در پی درخواست‌های مطالبات صنفی رانندگان، سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل تلفن گویای 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، سایت WWW.141.ir و صندوق پستی 3773-14155 برای دریافت شکایات و انتقادات رانندگان فعال‌سازی شده است.

    رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بستر حل مشکلات رانندگان و تأمین رفاه این قشر تلاشگر در جامعه فراهم شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو