فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ خبر داد

اجرای طرح آرام سازی خیابان بهار

عصر خودرو- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از کاهش عرض معبر و احداث سرعتگاه در خیابان بهار جهت آرامسازی، کاهش سرعت خودروهای عبوری و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

اجرای طرح آرام سازی خیابان بهار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، حمیدرضا رنجبر با اعلام این مطلب افزود: با توجه به توقف غیر مجاز خودروها و بروز تصادفات در خیابان بهار، حسب کارشناسی و مطالعات انجام یافته اجرای طرح آرام سازی این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

    وی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح فوق موجب کاهش تصادفات و سوانح در محدوده این خیابان شود.

    معاون شهردار منطقه 7 عنوان کرد: بازگشایی و زماندار نمودن تقاطع خیابان‌های یوسفی و شهید بهشتی، انجام مطالعات امکان‌سنجی نصب پل عابر پیاده در محدوده پل‌چوبی، انجام مطالعات طرح اتوبوس مدرسه و انجام مطالعات امکان‌سنجی کاهش عرض خیابان شهید مدنی در طرح تفصیلی تنها بخشی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

    وی در ادامه عنوان کرد: انجام مطالعات ساماندهی ترافیک میدان شهید قندی و معابر اطراف آن، ساماندهی ترافیک در خیابان شیخ صفی تقاطع روگذر بزرگراه شهید صیاد شیرازی و انجام مطالعات ایمن‌سازی گذر عرضی عابرین پیاده در محدوده ایستگاه مترو سهروردی از دیگر فعالیت هایی است که در رأس اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 7 تاکید کرد: خط کشی محوری، اجرای طرح بلوک عابر پیاده، نصب و مرمت گاردریل و سرعت گیر، برگزاری دوره های آموزشی فرهنگ ترافیک، تهیه، مرمت و نصب تجهیزات ترافیکی معابر و بزرگراه ها، چراغ راهنمایی، تابلوهای هدایت مسیر، تابلوهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی، تابلوهای اماکن و اسامی معابر، هندریل و نرده و نصب پل عابر پیاده مقابل متروی شهید صیاد شیرازی در خیابان مسیل باختر تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی نیروهای پرتلاش این معاونت اجرا شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو