فونیکسریمکسبهتام

۱۶ دوربین ترافیکی در گنبدکاووس تخلفات رانندگی را ثبت می کنند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از ثبت تخلفات رانندگی توسط ۱۶ دوربین ترافیکی نصب شده در نقاط مختلف این شهر خبر داد و گفت: اعمال قانون بر اساس این دوربین ها از ۲۵ بهمن امسال شروع شده است.

۱۶ دوربین ترافیکی در گنبدکاووس تخلفات رانندگی را ثبت می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، سرهنگ محمود علی فر روز یکشنبه درجلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: از این پس برگ و عکس جرایم رانندگی توسط پست، به آدرس منزل مالک خودرو ارسال می شود.
    وی گفت: با استفاده از این دوربین ها تمامی تخلفات رانندگی از جمله پارک دوبل، دور زدن از روی خط ممتد، نبستن کمربند ایمنی، انحراف به چپ، سبقت غیرمجاز و صحبت کردن با گوشی تلفن همراه حین رانندگی، اعمال قانون می شود.
    سرهنگ علی فر اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده توسط شهرداری گنبدکاووس و در آینده ای نزدیک، تعداد دوربین های ترافیکی از 16 دستگاه فعلی به 32 دستگاه افزایش می یابد.
    وی همچنین درخصوص نصب سرعت گیرها درسطح معابر شهری و جاده های برون شهری و روستایی گنبدکاووس، تصریح کرد: این سرعت گیرها باید استاندارد باشند و علاوه بر این توسط شهرداری یا دهیاران رنگ آمیزی شده و تابلوهای هشدار دهنده لازم نیز نصب شود.
    به گزارش ایرنا، دراین جلسه که در دقایقی از آن فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز حضور داشت، علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه قبل، بانصب سرعت گیر یا تابلوهای هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در 21 نقطه شهری و نیز رفع مشکلات ترافیکی ناشی از توقف خودروهای سبک و سنگین دربرخی معابر اصلی و پرترافیک و مقابل اماکن دولتی گنبدکاووس توسط اعضای شورای ترافیک این شهرستان موافقت شد.
    پیگیری نصب دوربین های ترافیکی و کنترل سرعت در جاده های مواصلاتی و برون شهری شامل گنبد به آزادشهر، گنبد به اینچه برون و گنبد به مینودشت درسال آینده، یکطرفه کردن برخی خیابان های فرعی حدفاصل خیابان طالقانی شرقی و شهید مطهری (سرابی) از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97، راه اندازی پارکینگ های طبقاتی شهرداری و استفاده از حیاط برخی مدارس واقع در خیابان های اصلی شهر به عنوان پارکینگ در ایام تعطیلات نوروزی از دیگر مصوبات جلسه شورای ترافیک این شهرستان بود.
    شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو