فونیکسریمکسبهتام

ضرورت افزایش دوربین‌های ثبت تخلف بجای بهره گیری از سرعت گیرها

عصر خودرو- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت کاهش استفاده از سرعت گیرها در سطح جاده های استان، گفت: باید بیشتر از علائم و دوربین‌های ثبت تخلف استفاده شود.

ضرورت افزایش دوربین‌های ثبت تخلف بجای بهره گیری از سرعت گیرها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در همایش روز حمل و نقل و راهدار در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به شاخص سن ناوگان عمومی، اظهار کرد: در سال‌های گذشته دولت تسهیلاتی برای بهسازی ناوگان عمومی مد نظر گرفت که در گذشته از این فرصت‌ها در استان گیلان استفاده مناسبی نشده است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل گیلان فرسوده است و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر و باربری از طریق پیگیری در سطح ملی برای جذب اعتبارات در آینده انجام می‌شود، افزود: ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل سبب افزایش ضریب ایمنی و دستاوردهای خوب محیط زیست می‌شود که از طریق یارانه‌ها و تسهیلات با درصد سود پایین امکان پذیر است.

    وی با اشاره به همجواری استان گیلان با کشورهای همسایه دریای خزر و دبیرخانه اوراسیا، گفت: با وجود تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی باید درصد تبادلات تجاری با کشورهای همسایه و نیز ترانزیت در این استان افزایش یابد.

    زارع با تاکید بر افزایش اقدامات نظارتی در کاهش هزینه و استهلاک، حوادث جاده‌ای، بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی و استهلاک خودرو، نباید تعداد سرعت گیرها بیش از این افزایش یابد بلکه از نصب علائم و دوربین‌های ثبت تخلف استفاده شود.
    کد خبر 4801368

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط