فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان:

۵۱ دوربین ثبت سرعت در محورهای ارتباطی استان همدان فعال است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۵۱ دوربین ثبت سرعت در محورهای ارتباطی استان همدان فعال است.

۵۱ دوربین ثبت سرعت در محورهای ارتباطی استان همدان فعال است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، صفر صادقی راد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران یکی از معضلات بخش حمل و نقل را فعالیت سواری‌های شخصی عنوان کرد و با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مردم استفاده از حمل و نقل عمومی را اولویت بدانند، گفت: رانندگانی که وارد بخش حمل و نقل می‌شوند ده‌ها دوره می‌گذرانند و صلاحیت آنها تأیید می‌شود.

    وی با بیان اینکه با این وجود کماکان مردم به استفاده از وسیله نقلیه شخصی رغبت دارند، اظهار داشت: باید استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی فرهنگ‌سازی شود.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان عمر پایین ناوگان حمل و نقل عمومی در استان همدان را یک امتیاز برشمرد و گفت: وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساماندهی حمل و نقل عمومی است و در این زمینه اقدام می‌کند.

    ظرفیت صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور کمتر از 20 نفر است

    صادقی راد با تأکید بر اینکه ظرفیت صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور کمتر از 20 نفر است، اظهار داشت: ناوگان نقلیه سواری نیز عمر کمی دارد به طوری که در حال حاضر به حد کافی خودرو وجود دارد و نیازی به افزایش نیست.

    وی با اشاره به اینکه گشت‌های نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا موجب دلگرمی مسافران در مسیرهای جاده‌ای می‌شود، افزود: کنترل و نظارت بر حمل و نقل عمومی جاده‌ای از وظایف اصلی این اداره کل است که با همکاری و تعامل با پلیس راه استان انجام می‌شود.

    وی از فعالیت 51 دوربین ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان همدان خبر داد و عنوان کرد: نصب دوربین‌های ثبت سرعت در محورها و برقراری گشت پلیس نامحسوس و سایر اقدامات برای حفظ جان مردم و ارتقا سطح ایمنی است.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اضافه کرد: 106 نقطه حادثه‌خیز در سال 97 در استان همدان شناسایی و 36 نقطه با انجام کارهای موقتی رفع خطر شد.

    وی با بیان اینکه آشکار سازی در همه نقاط صورت گرفته و با نصب تابلو، روشنایی، کف نوشته و علائم موردنیاز اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: اصلاح هندسی مسیرها نیازمند اعتبارات است و بر اساس اولویت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان عمر ناوگان اتوبوسی همدان را کمتر از 20 سال عنوان کرد و یادآور شد: به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه مانوری با شعار «روز بدون حادثه و تصادف» در همدان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط