فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد

افزایش ۴۰ سامانه دوربینی در پایتخت برای کنترل سرعت، کامیون‌ها و ثبت تخلف‌های جناغی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از افزایش دوربین‌های محدوده کامیون ممنوع و ممنوعیت سرعت در پایتخت خبر داد.

افزایش ۴۰ سامانه دوربینی در پایتخت برای کنترل سرعت، کامیون‌ها و ثبت تخلف‌های جناغی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حمید برادران  با اشاره به وضعیت دوربین های ترافیکی و گزارش عضو شورای شهر تهران در مورد خرابی برخی از دوربین ها، گفت: این اعداد خیلی به واقعیت نزدیک نیست و سامانه های ما روز به روز به وضعیت قبل نزدیک تر می شود و ما سطح پایداری بهتری داریم.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تعداد دوربین های سطح شهر افزایش می یابد؟ افزود: به صورت سالیانه شهرداری تهران برای حل مشکل نقاط حادثه خیز و افزایش سامانه های دوربین اقداماتی انجام می دهد؛ بگونه‌ای که در محدوده کامیون ممنوع و در حوزه سرعت تا پایان سال 30 سامانه را اضافه می کنیم و در مورد ثبت تخلف جناغی که در محدود جناغی خروجی بزرگراه‌ها اجرایی خواهد شد تا پایان سال 10 سامانه به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.

    تأیید و تخصیص کد جریمه برای سرعت متوسط

    به گفته برادران، سامانه کنترل «سرعت متوسط» در شهرداری آغاز شده و این در حالی است که سال گذشته در 10 مقطع تست شده و به دنبال این هستیم که با توجه به تأیید و تخصیص کد جریمه برای سرعت متوسط، ظرفیت سامانه را بر اساس سرعت پیمایش در طول مسیر گسترش دهیم.

    به تمام زیر ساخت دوربین‌های کنترل ترافیک تهران معاینه فنی اضافه می‌شود

    برادران با بیان اینکه در حال حاضر درصدد آن هستیم که معاینه فنی را به تمام زیرساخت دوربین ها اضافه کنیم تا معاینه فنی همه خودروها کنترل شود، اظهار کرد: حتی با بررسی پیشنهاداتی برای معاینه فنی خودروها، می‌توانیم گامهای بلندتری برداریم؛ بعنوان مثال می توانیم عدم دریافت معاینه فنی از مراکز تهران برای رانندگان تهرانی را کنترل کرده تا رانندگان حتما ملزم باشند از مراکز تهران معاینه دریافت کنند که به ما کمک می‌کند کنترل بیشتری بر آلایندگی خودروها داشته و سطح آلایندگی را کاهش دهیم.

    رایزنی شهرداری با پلیس برای پایش موتورسیکلت‌های پایتخت با ضریب امنیت بیشتر

    به گفته وی، در مورد موتورسیکلت هم چند ایده داریم که با توجه به حجم فزونی موتورسیکلت ها در شهر با پلیس در حال رایزنی هستیم که کاری برای پایش موتور با ضریب امنیت بیشتر داشته باشیم و کما اینکه شهردار تهران پیگیر پروژه وارد کردن موتورهای برقی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو