فونیکسریمکسبهتام

پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران (۳۰)

ایکاپ الگوی منحصربه فرد در مشارکت بین المللی خودروسازان

عصر خودرو- مدیرعامل ایکاپ، تاسیس این شرکت را الگوی منحصربه فردی از مشارکت های خارجی خودروسازان دانست و گفت: اجرای این قرارداد سبب ایجاد ارزش افزوده در صنایع بالا دستی و پایین دستی خواهد شد.

ایکاپ الگوی منحصربه فرد در مشارکت بین المللی خودروسازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس،  محمدرضا معتمد در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو تامین منافع خودروسازی را ماحصل اجرای قرارداد میان ایران خودرو و پژو دانست و گفت: سودآوری در این مشارکت باید به صورت پایدار بوده و زمینه توسعه صنعت کشور را فراهم آورد.

    وی ایران را بزرگ ترین بازار در منطقه دانست و گفت: ایران می تواند به عنوان مرکزی برای پوشش دهی و عرضه محصول به منطقه نیم میلیاردی خاورمیانه باشد.

    معتمد به ارکان و پایه های همکاری با پژو اشاره کرد و گفت: محلی سازی تولید و افزایش میزان ساخت داخل محصولات از جمله موارد مهمی است که به صورت جدی توسط ایکاپ دنبال می شود.

    وی افزود: برای تحقق این هدف ارتباط خوبی میان سازندگان ایران و شرکت های قطعه ساز تراز اول جهانی برقرار شده و مشارکت هایی میان آنان شکل گرفته و قراردادهایی نیز منعقد شده است. مدیرعامل ایکاپ با بیان این که توانمندی در لجستیک قطعات نیز برای ما اهمیت زیادی دارد گفت: زمینه پیشرفت زیادی وجود دارد تا لجستیک با بیشترین کیفیت انجام شود.

    وی افزود: ما به صادرات فراتر از 30 درصد محصولات فکر می کنیم و در صدد هستیم تا در شبکه PSA حضور فعالی داشته باشیم.

    مدیرعامل ایکاپ در ادامه به دعوت پژو از سازندگان ایرانی برای مشارکت در پروژه الجزایر این شرکت اشاره کرد و  گفت: پس از ارزیابی سازندگان توسط پژو تایید توانمندی آنان، درحال حاضر تامین 143 قطعه محصولات ایکاپ را به 75 سازنده ایرانی سپرده ایم و قراردادهای دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.

    وی تاکید کرد: کیفیت قطعات، عمق داخلی سازی و قیمت رقابتی در مشارکت با قطعه سازان اهمیت زیادی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو