فونیکسریمکسبهتام

دومین محصول ایکاپ در سال ۹۷ عرضه می شود:

پژو ۳۰۱ در راه بازار ایران

عصر خودرو- مدیرعامل ایکاپ از آغاز تولید آزمایشی محصول مشترک پژو۳۰۱خبر داد و گفت: پس از تایید توسط معتبرترین مراکز تست در اروپا در بخش بدنه و قطعات، تولیدانبوه و عرضه این محصول با بیش از ۵۰ درصد ساخت داخل امسال آغاز می شود.

پژو ۳۰۱ در راه بازار ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس ، محمدرضا معتمد درباره بومی سازی و افزایش عمق ساخت داخل محصولات مشترک با پژو گفت: بومی سازی تولید، شرط اصلی ورود خودروسازان خارجی به بازار ایران است که محصولات مشترک با پژو نیز طبق این قاعده تا پایان سال اول تولید به سطح داخلی سازی 40درصد می رسد.

    وی تاکید کرد:‌ بیش از 150 مجموعه ای که در تولیدات ایکاپ استفاده می شود داخلی سازی شده است. تولید 2008را با 21درصد ساخت داخل آغاز کرده ایم که در پایان سال اول به 40درصد خواهد رسید.

    معتمد افزود: محصول 301 نیز در بخش بدنه تا 95درصد و در موتور و قوای محرکه بیش از 85درصد داخلی سازی شده که در مجموع این خودرو با بیش از 50درصد داخلی سازی تولید و عرضه خواهد شد.

    وی با بیان این که ایکاپ سریع ترین رشد را در فرآیند افزایش توان قطعه سازان داشته خاطرنشان کرد: ما به توان قطعه سازان داخلی اعتماد داشته ایم و با ایجاد مسیر مناسب، زمینه رشد آن ها را فراهم کرده ایم.

    وی افزود: 10درصد از 150مجموعه ای که قرارداد تولید آن با قطعه سازان داخلی منعقد کرده ایم از طریق جوینت ونچر سرمایه گذاری قطعه سازان اروپایی در ایران انجام و 20درصد نیز از طریق اعطای لیسانس تولید به قطعه سازان ایرانی از سوی قطعه سازان اروپایی تولید خواهد شد. 70درصد که شامل بخش اصلی مجموعه ها است، از طریق دانش فنی موجود در قطعه سازان ایرانی مورد تایید قرار گرفته است.

    مدیر عامل ایکاپ تصریح کرد: تولید دو محصول به روز و جدید اروپایی در ایران بیانگر بلوغ و توانمندی قطعه سازان ایرانی در بومی سازی و ساخت داخل قطعات و مجموعه ها است.

    معتمد با بیان این که توانمندی قطعه سازان ایرانی مورد تحسین و توجه مدیران تامین پژو قرار گرفته، گفت: قطعه سازان ایکاپ به دلیل کیفیت عالی و قیمت رقابتی محصولات برای تامین سایت الجزایر پژو دعوت شده اند که به صورت ارسال قطعه از ایران و یا راه اندازی خط تولید در کشور الجزایر مشارکت خواهند کرد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو