فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری فارس:

ایمنی تردد در جاده های فارس اولویت دارد

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: ارتقای ایمنی تردد در جاده های این استان را به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال می کنیم.

ایمنی تردد در جاده های فارس اولویت دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا سیاهپور افزود:به رغم مشکلات و کمبودهای اعتباری و نیروی انسانی، اقدامات خوبی با همکاری مجموعه های مختلف از جمله پلیس راه انجام گرفته و برنامه های کمیسیون ایمنی راه های استان به خوبی اجرایی شده است.
    وی با اشاره به لزوم اصلاح فرهنگ ترافیکی و اتخاذ نگرش جدید و متفاوت در استفاده از حمل و نقل عمومی ادامه داد: هرچند امروز حمل و نقل جاده ای مسافر با توجه به تولید بیشمار و متنوع خودرو، دسترسی آسان و ارزان به سوخت و هزینه بالای سرمایه گذاری اولیه ناوگان مسافری شرایط چندان مساعدی ندارد اما سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چند طرح جامع و کاربردی برای بهبود این روند در دست اجرا دارد.
    سیاهپور بیان کرد: از جمله این طرح ها و برنامه ها می توان به طرح شبکه سیر مسافربری، نصب سامانه های سپهتن(سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان) و افزایش کنترل فنی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر اشاره کرد.
    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: این اداره کل تاکنون اقدام به نصب 136 سامانه هوشمند ثبت تخلف در راه های مواصلاتی این استان کرده که با نصب آنها 65 درصد راه های استان تحت پوشش این سامانه قرار گرفته اند.
    سیاهپور افزود: علاوه بر این، جانمایی و نصب 35 سامانه جدید دیگر نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس قرار گرفته که به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط