فونیکسریمکسبهتام

خدماتِ صفر پس از فروش واردکنندگان کامیون

وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران

عصر خودرو- رئیس کانون سراسری کامیون‌داران با بیان این‌که واردکنندگان برای ورود یک دستگاه کامیون۲۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند، گفت: اما در عمل هیچ خدماتی به ما ارائه نمی‌شود.

وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، فیروز خدایی با اشاره به بروز برخی مشکلات برای کامیون‌داران، اظهار کرد: یکی از مسائلی که کامیون‌داران با آن مواجه هستند تامین قطعات مورد نیاز است که با سختی و قیمت بالا خریداری می‌شود.

    وی همچنین با اشاره به واردات کامیون به کشور، یادآور شد: برای ورود این کامیون‌ها، خریدار باید 220 تا 300 میلیون تومان بابت خدمات پس از فروش به واردکننده یا شرکت خودروساز پرداخت کند.

    رئیس کانون سراسری کامیون‌داران گفت: قطعاً با دریافت این مبالغ، شرکت‌های واردکننده کامیون وظیفه دارند خدمات پس از فروش به کامیون‌ها را ارائه کنند. تاکنون چند هزار دستگاه کامیون وارد کشور شده اما هیچ خدماتی به صاحبان و رانندگان این کامیون‌ها ارائه نشده است.

    خدایی همچنین با اشاره به اظهارات رئیس کمیسیون عمران مجلس مبنی بر پرداخت خسارت‌های احتمالی کامیون‌ها در طول مسیر حمل بار توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد:‌ در این رابطه رئیس سازمان راهداری قول‌هایی داده، اما تاکنون اتفاقی -برای جبران خسارت‌ها- نیفتاده است.

    وی دیروز نیز بیان این‌که کامیون‌داران در تامین سوخت به شدت در مضیقه هستند، گفته بود:‌ از سال گذشته همزمان با بروز مشکل برای سامانه هوشمند سوخت، مشکلات کامیون‌داران هم شروع شد.یکی از مشکلات بزرگ کامیون‌داران حذف سوخت اضطراری در کارت‌های سوخت بوده که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آنرا انجام داده است. این سوخت در اختیار جایگاه‌داران قرار دارد و آنها سلیقه‌ای آنرا به رانندگان می‌دهند.

    وی بیان کرد: با این‌که قیمت هر لیتر سوخت به اصطلاح اضطراری 60 تومان است اما برخی جایگاه‌داران این سوخت را با 10 برابر قیمت مصوب به رانندگان می‌فروشند. این تخلف است است، ما پیشنهاد داده‌ایم سوخت ناوگان کامیون مانند خودروهای شخصی اعمال شود. خودروهای شخصی پس از اتمام سهمیه 30 لیتری با کارت خود از سهمیه 3000 تومانی استفاده می‌کنند.

    وی تاکید کرد: رانندگان سوخت را از جایگاه‌ها دریافت می‌کنند و ما که نمی‌توانیم از بقالی سوخت خریداری کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو