فونیکسریمکسبهتام

مارچیونه:

هیچ پیشنهادی برای خرید فیات-کرایسلر وجود ندارد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر گفت: این شرکت هیچ پیشنهادی برای خریداری شدن دریافت نکرده و هفتمین خودروساز بزرگ دنیا روی هیچ "قرارداد بزرگی" کار نمی کند.

هیچ پیشنهادی برای خرید فیات-کرایسلر وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از رویترز، سرجیو مارچیونه مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر(FCA) در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک گرند پری ایتالیا گفت: تمرکز FCA همچنان روی اجرای برنامه تجاری این شرکت برای سال 2018 است.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا فرد یا گروهی برای خرید FCA به این شرکت نزدیک شده یا اینکه آیا پیشنهادی روی میز قرار دارد، گفت: خیر.

    قیمت سهام این شرکت ماه گذشته پس از گزارشاتی مبنی بر علاقه طرفهای چینی به خرید کل یا برخی از برندهای این شرکت، به رقم بی سابقه ای جهش کرد.

    شرکت خودروسازی گریت وال چین علنا اعلام کرد که به فیات-کرایسلر علاقمند است ولی هیچ گفتگو یا قراردادی با مقامات خودروساز ایتالیایی نداشته است.

    سهام این شرکت همچنین در پی انتظاراتی مبنی بر جدایی این شرکت از برخی واحدهای خود بالا رفت.

    مارچیونه تاکید کرد که فیات-کرایسلر در حال کار روی برنامه ای برای پاکسازی مجموعه خود است و واحدهای این شرکت از جمله قطعه سازی ها، از فیات کرایسلر جدا خواهند شد و امید میرود این فرایند تا پایان سال 2018 به پایان برسد.

    وی به خبرنگاران گفت: فعالیت هایی در داخل گروه وجود دارد که مربوط به یک خودروساز نیست.

    وی گفت: زمان برای جدایی دو برند لوکس مازراتی و برند آلفارومئو مناسب نیست و این دو برند باید ابتدا به شرکت های مستقلی تبدیل شوند و قدرت ایستادن روی پای خود را داشته باشند.

    مارچیونه افزود: از نظر ما این امر در حال حاضر تقریبا غیرممکن است و این دو شرکت به بلوغ نرسیده اند و در مرحله توسعه هستند.

    وی گفت: ایده جدایی این دو برند از فیات-کرایسلر منطقی است و وقوع این امر را در آینده رد نمی کنم ولی این اتفاق در دوره تصدی وی که تا آوریل 2019 رخ نخواهد داد. اگر فرصتی در آینده باشد این امر قطعا پس از رفتن من رخ خواهد داد ولی در دوره تصدی من نخواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو