فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، نمایندگان مجلس با ۱۴۰ رأی موافق مصوب کردند که از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا تحقیق و تفحص انجام شود.

تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح آن روز مجلس شورای اسلامی پس از بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا، با 140 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از 203 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، آن را به تصویب رساندند که بر این اساس از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا تحقیق و تفحص انجام خواهد شد.

    http://asrekhodro.com/News/9947

     

    فروش 55 درصدی قطعات ایساکو به روش اینترنتی

    در روز 22 خرداد سال 1390 ایساکو اعلام کرد با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی و فروشگاههای مجاز ایران خودرو درسراسر کشور و همچنین به منظور سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات،بیش از 55 درصد قطعات یدکی ایساکو از طریق سیستم کسب و کار الکترونیک ( اینترنتی ) در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/9946

     

    خروج یک میلیون خودرو فرسوده از چرخه حمل و نقل عمومی

    رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نیز در این روز اعلام کرد: یک میلیون خودرو فرسوده در کشور در پنج سال گذشته اسقاط و همچنین کارت سوخت بیش از یک میلیون خودرو با پالایش اطلاعات، باطل شد.

    http://www.asrekhodro.com/News/9949

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم