فونیکسریمکسبهتام

فروش ۵۵ درصدی قطعات ایساکو به روش اینترنتی

عصر خودرو : با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی و فروشگاههای مجاز ایران خودرو درسراسر کشور و همچنین به منظور سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات،بیش از ۵۵ درصد قطعات یدکی ایساکو از طریق سیستم کسب و کار الکترونیک ( اینترنتی ) در اختیار مشتریان قرار می گیرد

فروش ۵۵ درصدی قطعات ایساکو به روش اینترنتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴:۱۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکو پرس ، فریدون آقا بیگی معاون بازرگانی شرکت ایساکو با بیان این مطلب افزود: دسترسی سریع و آسان ، کاهش مراجعات به شرکت و کاهش زمان پاسخ گویی به مشتری از جمله مزایای فروش اینترنتی است که رضایت مشتریان مارا در برداشته است.
    وی اظهار داشت: این طرح ابتدا با دو درصد فروش در سال 85 شروع ودر سال های 86 تا 89 با استقبال مشتریان روبرو شده و در حال حاضرحدود 55 درصد فروش را به خود اختصاص داده است .
    آقابیگی گفت : از مجموع فروش 445 میلیارد تومانی ایساکو( فروش خالص) در سال 89 حدود 235 میلیارد تومان به روش اینترنتی بوده که امید می رود در سال جاری این مبلغ به بیش از 381 میلیارد تومان برسد.
    معاون بازرگانی ایساکو دلایل افزایش فروش به روش اینترنتی را استقبال مشتریان ، برگزاری دوره های آموزشی متعدد ، قرارداد با بانک های معتبر و همچنین راه اندازی سیستم فروش پس افت ( back order) عنوان کرد.
    وی ازارتقای سیستم فروش اینترنتی در سال 90 خبر داد که سیستم سفارش پیشنهادی و بازاریابی اینترنتی، در راس آن قراردارد و گفت: به کارگیری این سیستم، ضمن بررسی خواست ها و نیاز های مشتریان، از کسری قطعه در نمایندگی ها جلوگیری می کند.
    آقابیگی افزود : در حال حاضراین سیستم در تمام 880 نمایندگی و 1080 فروشگاه مجاز ایران خودرو نصب و درحال بهره برداری بوده و امکان خرید از این طریق برای همه مشتریان وجود دارد.
    معاون بازرگانی شرکت ایساکو ازارائه خدمات امداد ویژه برای خودرو های متوقف در تعمیرگاه های مجاز خبر داد و اظهار داشت: قطعات مورد نیازاز طریق اینترنت توسط نمایندگی ها به شرکت اعلام و در کوتاه ترین زمان در اختیار نمایندگی گذارده می شود.
    وی یاد آور شد : شرکت ایساکو در کنار فروش قطعات به نمایندگی ها و فروشگاه ها ، تعداد 35 فروشگاه استانی و 28 فروشگاه تاکسیرانی را هم تحت پوشش شبکه خود دارد و دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند نیاز قطعات خود را از طریق شبکه های توزیع مذکور تامین کنند.
    اقابیگی در مورد شرایط فروش به شبکه گفت: نمایندگی های که در خرید سه ماهه، موفق به کسب امتیازو رتبه یک شده اند، به صورت 100 درصد اعتباری و نمایندگی های حائز رتبه های 2 و 3 به صورت 10 و 20 درصد نقد و الباقی به صورت اعتباری اقدام به خرید قطعه از شرکت می کنند.
    وی ادامه داد: در راستای ارائه تسهیلات بهتر به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز ایران خودرو، علاوه بر شرایط اعتباری بیان شده، تخفیف آنان نیز با عنایت به رتبه اکتسابی، تا سه درصد نسبت به تخفیف پایه افزایش می بابد.
    آقای آقابیگی در پایان به فروش قطعات به نمایندگی های خارج از کشور اشاره کرد و گفت: شرکت ایساکو کیش متولی و تامین کننده قطعات نمایندگی های خارج از کشور است، لذا نیاز نمایندگی های خارج از کشوررا مدیریت و با همکاری ایساکو قطعات را برای آنان ارسال می کند.

    کرمان موتوراکستریم