فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

مصوبه جدید ارزی دولت برای پشتیبانی ۲میلیارد دلاری از صنعت

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیئت مدیره صندوق توسعه ملی از مصوبه جدید این صندوق برای اختصاص دو میلیارد دلار جهت پشتیبانی بخش صنعت خبر داد.

مصوبه جدید ارزی دولت برای پشتیبانی ۲میلیارد دلاری از صنعت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمود دودانگه اظهار کرد: براساس جدیدترین مصوبه صندوق توسعه ملی، 2 میلیارد دلار بابت پشتیبانی بخش صنعت و واحدهای تولیدی از منابع این صندوق اختصاص یافته است.
    وی با بیان اینکه این مبلغ علاوه بر رقم 10 میلیارد دلار قبل است، گفت: پیش از این نیز اختصاص 10 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به بخش صنعت مصوب شده بود که حدود 3 میلیارد دلار آن به صورت ریالی به تولید کنندگان پرداخت خواهد شد.
     

    همه پرایدها از مهرماه به کیسه هوا مجهز می‌شوند

    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق سازمان ملی استاندارد ایران از تجهیز محصولات سایپا ایکس 100 (پراید) به کیسه هوا خبر داده و ادامه تولید این محصول را بلامانع اعلام کرد.
    بهادر کاظمی اظهار کرد: از دی ماه سال 90 تولید خودروهای سواری فاقد کیسه هوا ممنوع شد؛ با این حال شرکت سایپا توانست مجوز ادامه تولید محصول سایپا ایکس 100 (پراید) بدون کیسه هوا را تا ابتدای مهر 91 امسال کسب کند.
    معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران افزود: تجهیز همه پرایدها به کیسه هوا طبق برنامه از ابتدای مهر ماه صورت خواهد گرفت.
     

    رشد 19 درصدی قیمت خودرو در 3 ماه
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد قیمت خودروهای تولید داخلی طی سه ماه گذشته به طور میانگین 19 درصد افزایش یافته است. براساس این گزارش،خرداد امسال پژو 206 تیپ2 ، 16 میلیون و 700 هزار تومان خرید وفروش می شد در حالیکه این رقم در شرایط فعلی به 22 میلیون تومان افزایش یافته است.
    پژو 207 دنده ای، در خردادماه امسال 23 میلیون و 750 هزار تومان در بازار بفروش می رسید که در حال حاضر با نرخ 27 میلیون و 500 هزار تومان خرید وفروش می شود.
    پژو 206 اس.دی V9، نیز از رضد قیمتی قابل توجهی طی این سه ماه برخوردار شده است. این خودرو را می توانستید خردادماه 24 میلیون و 900 هزار تومان خریداری کنید اما امروز باید برای خرید یک دستگاه پژو 206 اس.دی وی 9، 32 میلیون و 500 هزار تومان بپردازید.
    کمترین افزایش قیمت مربوط به خودرو سمند بود. این خودرو خردادماه 14 میلیون و 570 هزار تومان خریدو فروش می شد اما امروز به 15 میلیون تومان رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو